خانهاخبار
وان پلاس واچ ۲ در عرض یک روز رکورد فروش یک ماهه مدل قبلی را شکست!

وان پلاس واچ ۲ در عرض یک روز رکورد فروش یک ماهه مدل قبلی را شکست!

نسل جدید ساعت هوشمند وان پلاس رکورد فروش تازه‌ای را به خود اختصاص داده که خبر از ورود قدرتمند وان پلاس به بازار پوشیدنی‌ها می‌دهد.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد وان پلاس واچ ۲ برای شکستن رکورد فروش نسل قبلی تنها به یک روز زمان نیاز داشته چرا که وان پلاس به تازگی تایید کرده که ساعت هوشمند جدید این برند در عرض یک روز، رکورد فروش یک‌ماهه نسل قبلی یعنی وان پلاس واچ را شکسته است. 

وان پلاس اخیرا در طی رویداد MWC 2024 (کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ میلادی) از ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ رونمایی کرد. اندکی پس از معرفی این ساعت، وان پلاس پوشیدنی جدید خود را برای فروش در دسترس قرار داد. 

Oneplus watch 2.jpg

 

حالا وان پلاس با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) وان پلاس واچ ۲ تنها در عرض ۲۴ ساعت اولیه عرضه خود، رکورد فروش یک‌ماهه وان پلاس واچ را شکسته و به خود اختصاص داده است. 

این موضوع به روشنی موفقیت و محبوبیت وان پلاس واچ ۲ را نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها برای پیش‌خرید عرضه شده و فروش رسمی آن در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) آغاز می‌شود.

مشخصات فنی وان پلاس واچ ۲

ساعت جدید وان پلاس از نمایشگر امولد ۱٫۴۳ اینچی با روشنایی ۶۰۰ نیتی بهره می‌برد و به تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک با پردازنده کمکی BES2700 مجهز شده است. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که حالت استفاده معمولی تا ۱۰۰ ساعت کاربران را همراهی می‌کند و در صورت استفاده سنگین، عمر آن به ۴۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

oneplus watch 2 1.jpg

 

وان پلاس واچ ۲ با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه شده و با سیستم عامل Wear OS 4 روانه بازار می‌شود. ساعت وان پلاس با قیمت ۲۹۹ دلاری برای بازار آمریکای شمالی و قیمت ۳۲۹ یورویی برای بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید