خانهاخبار
حلقه هوشمند و گوشی تاشو فلیپ آنر در راه هستند

حلقه هوشمند و گوشی تاشو فلیپ آنر در راه هستند

آنر به تازگی تایید کرده که در حال کار روی یک حلقه هوشمند و یک گوشی تاشو فلیپ است. 

۹ اسفند ۱۴۰۲

آنر به تازگی اعلام کرده که با عرضه دو محصول جدید قصد دارد که لیست محصولات خود را گسترده‌تر از قبل کند و وارد بازارهای تازه‌ای شود. در یک مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری CNBC، مدیر عامل برند آنر، جورج ژائو، تایید کرده که این شرکت در حال توسعه یک گوشی تاشو فلیپ و یک حلقه هوشمند است. 

با عرضه این محصولات، به نظر می‌رسد آنر قصد دارد که برندهای برجسته بازار مانند سامسونگ را به چالش بکشد. در این رابطه، غول فناوری کره نیز اخیرا از حلقه هوشمند خود در طی رویداد MWC 2024 (گنکره جهانی موبایل ۲۰۲۴ میلادی) رونمایی کرد. 

حلقه هوشمند و گوشی تاشو فلیپ آنر در راه هستند

 

گوشی تاشو فلیپ آنر که احتمالا با نام مجیک فلیپ عرضه خواهد شد نخستین گوشی تاشو صدفی این برند محسوب می‌شود. مدیر عامل آنر اذعان داشته که این دستگاه در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. به نظر می‌رسد گوشی تاشو آنر برای بهبود تجربه کاربری از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهد برد چرا که آقای ژائو در صحبت‌های خود به ادغام نرم‌افزار دستگاه‌های خود با هوش مصنوعی اشاره کرده است. 

آنر با عرضه گوشی تاشو فلیپ خود قصد دارد وارد بازاری شود که برندهای بزرگی و برجسته‌ای مانند سامسونگ و موتورولا در آن حضور دارند. به نظر می‌رسد محصول جدید آنر رقابت سخت را در پیش خواهد داشت. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که گوشی تاشو آنر به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، دستگاه جدید آنر از حجیم‌ترین باتری در بین گوشی‌های تاشو فلیپ بازار برخوردار می‌شود. 

اندکی پس از به نمایش گذاشتن گلکسی رینگ، آنر نیز تایید کرده که این برند در حال توسعه یک حلقه هوشمند است. در این راستا، آقای ژائو اذعان داشته که گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌های جدید آنر از سیستم یکپارچه‌ای بهره خواهند برد که امکان کنترل سلامت کاربر بین دو دستگاه را فراهم می‌سازد.حلقه هوشمند آنر احتمالا به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد که قابلیت‌های جدیدی را برای آن به ارمغان خواهد آورد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید