خانهاخبار
فروش موفق سری گلکسی اس ۲۴ همچنان ادامه دارد

فروش موفق سری گلکسی اس ۲۴ همچنان ادامه دارد

یک ماه از عرضه پرچمدارهای سامسونگ گذشته و این گوشی‌ها همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کنند که بیانگر موفقیت سامسونگ در جلب نظر کاربران است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

ماه گذشته میلادی، سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد و اندکی پس از آن فرآيند پیش‌فروش این گوشی‌ها آغاز شد. در این رابطه، آمار پیش‌خرید سری گلکسی اس ۲۴ نشان دادند که پرچمدارهای جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی موفق‌تر ظاهر شده‌اند و کاربران بیشتری آن‌ها خریداری کرده‌اند.

حالا اما پس از گذشت یک ماه از عرضه رسمی سری گلکسی اس ۲۴ برای بازارهای جهانی، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گوشی‌های پرمیوم سامسونگ همچنان فروش موفقی را تجربه می‌کنند و به محبوبیت زیادی در بین کاربران دست پیدا کرده‌اند. 

فروش موفق سری گلکسی اس ۲۴ همچنان ادامه دارد

 

یک خبرگزاری کره‌ای در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که سری گلکسی اس ۲۴ تنها در عرض ۲۸ روز حضور در بازار کره جنوبی، فروش ۱ میلیون واحدی را به خود اختصاص داده است. برای مقایسه،‌ سری گلکسی اس ۲۳ سال گذشته پس از ۵۰ روز به فروش ۱ میلیون واحدی دست پیدا کرد. 

فروش موفق سری گلکسی اس ۲۴ زمانی برجسته‌تر می‌شود که آن را با عرضه یکی از سری پرچمدارهای محبوب سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۸ مقایسه کنیم. در این راستا، ۱ میلیون واحد از سری گلکسی اس ۸ در طی ۳۷ روز فروخته شده است. 

طبق این آمار و ارقام، سری گلکسی اس ۲۴ در مقایسه با دیگر مدل‌های تاریخ سری گلکسی اس در کم‌ترین زمان ممکن به فروش ۱ میلیون واحدی دست پیدا کرده‌‌ است. البته گلکسی نوت ۱۰ همچنان با کسب فروش ۱ میلیون واحدی در طی ۲۵ روز رکورددار فروش محصولات سامسونگ است. 

مطابق انتظار، گلکسی اس ۲۴ محبوب‌ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود و حدود ۵۵ درصد از فروش کلی سری گلکسی اس ۲۴ را به خود اختصاص داده است. 

S24u.jfif

 

بر اساس گزارشی دیگر، افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که سری گلکسی اس ۲۴ پس از یک ماه حضور در بازارهای جهانی، به فروش ۱۰ میلیون واحدی دست پیدا کرده است. در صورت صحت این موضوع، نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موفق به شکست سری گلکسی اس ۲۳ از نظر میزان فروش شده است. 

گوشی‌های پرمیوم سامسونگ در بازار کلیدی اپل یعنی آمریکای شمالی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته‌اند و به تنهایی در این کشور فروش ۳٫۲ میلیون واحدی را به خود اختصاص داده‌اند. سری گلکسی اس ۲۴ موفق شده که پس از هشت سال رکورد فروش گلکسی اس ۷ در بازار آمریکای شمالی را بشکند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، سری گلکسی اس ۲۴ را می‌توان موفق‌ترین نسخه از سری گلکسی اس به شمار آورد در چند سال اخیر روانه بازار شده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید