خانهاخبار
سندی تازه احتمال عرضه محصولات جدید اپل را بیشتر کرد

سندی تازه احتمال عرضه محصولات جدید اپل را بیشتر کرد

اپل به تازگی یک سند پشتیبانی را به‌روزرسانی کرده که در آن به محصولات معرفی نشده یا عرضه نشده ارجاع داده شده و می‌تواند خبر از رونمایی قریب‌الوقوع محصولات جدید بدهد.

۹ اسفند ۱۴۰۲

اپل امروز یک سند پشتیبانی داخلی در مورد «محصولات معرفی نشده یا عرضه نشده» را به روز کرده که می‌تواند با عرضه محصولات جدید مرتبط باشد. این به‌روزرسانی در میان شایعاتی مبنی بر برنامه‌ریزی اپل برای عرضه آیپد و مک‌های جدید به زودی منتشر می‌شود، اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که این موارد به طور مستقیم به هم مرتبط باشند و ممکن است کاملا تصادفی باشد.

M3-iPad-Feature-3.jpg

 

این سند به مشاوران پشتیبانی اپل اطلاع می‌دهد که چگونه به سوالات احتمالی مشتری در مورد محصولات و خدمات معرفی نشده یا محصولات معرفی شده اما هنوز عرضه نشده، پاسخ دهند. طبق تغییراتی که اپل اعمال کرده، این سند امروز «تجدید ساختار و بهینه‌سازی» شده، اما ما نمی‌دانیم چه تغییرات خاصی ایجاد شده است.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد تا اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) مدل‌های به روز آیپد پرو، آیپد ایر و مک بوک ایر را معرفی کند.

انتظار می‌رود که مدل‌های بعدی آیپد پرو اولین آی‌پدهای مجهز به نمایشگرهای اولد روشن‌تر و واضح‌تر باشند. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده یا احتمالی آیپد پرو می‌توان به تراشه M3، شارژ بی‌سیم مگ سیف، مجیک کیبورد بازطراحی ‌شده با ترک‌پد بزرگ‌تر و پوشش رویی آلومینیومی، و دوربین جلوی افقی اشاره کرد.

از طرفی به نظر می‌رسد که یک مدل جدید با اندازه بزرگ‌تر، یعنی آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی در کنار مدل ۱۰٫۹ اینچی به‌روز شده عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده یا احتمالی آیپد ایر می‌توان به تراشه M2، برآمدگی دوربین عقب بازطراحی ‌شده، پشتیبانی از وای فای 6E و بلوتوث 5.3 اشاره کرد.

انتظار می‌رود مک بوک ایر ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی به طور همزمان با تراشه M3 به روز شوند و مزایای کلیدی قابل توجهی را نسبت به تراشه M2 از جمله عملکرد سریع‌تر و ردیابی پرتوهای سخت افزاری برای بهبود رندر گرافیکی در بازی‌ها کسب کنند.

امسال هیچ تغییری در طراحی مک بوک ایر انتظار نمی‌رود، اما این لپ ‌تاپ‌ها احتمالا مانند دیگر مک‌های اپل از وای فای 6E پشتیبانی خواهند کرد.

اپل پیش‌تر مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آیمک ۲۴ اینچی را با تراشه M3 در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ماه) به روز کرده بود.

اپل اغلب یک گزینه رنگ جدید هم برای آیفون‌های خود در ماه مارس یا آوریل (اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین) عرضه می‌کند، بنابراین به جز محصولات مذکور، می‌توانیم منتظر رنگ جدیدی هم برای آيفون‌ها باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید