خانهاخبار
این گوشی مخصوص بازی تنها ۱۹۹ دلار قیمت دارد!

این گوشی مخصوص بازی تنها ۱۹۹ دلار قیمت دارد!

نوبیا از گوشی گیمینگی رونمایی کرده که به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و کلید‌های اختصاصی برای بازی مجهز است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

برند ZTE در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) از محصولات جدید خود که شامل اولین گوشی تاشو این شرکت موسوم به نوبیا فلیپ، تبلت نوبیا پد 3D II با نمایشگر سه‌بعدی و یک گوشی مخصوص علاقه‌مندان به موسیقی می‌شوند رونمایی کرد. 

Nubia.jpg

 

در ادامه این رویداد بزرگ، ZTE از یک گوشی مخصوص بازی به نام نوبیا نئو ۲ (Nubia Neo 2) پرده‌برداری کرد که در عین بهره‌مندی از مشخصات فنی کارآمد، از برچسب قیمتی معقولی بهره می‌برد. 

طبق اعلام رسمی ZTE، نوبیا نئو ۲ به نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، گوشی مخصوص بازی نوبیا از اسپیکرهای استریو با فناوری DTS:X Ultra برخوردار شده است.

Nubia 2.jpg

 

به لطف باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نوبیا نئو ۲ می‌تواند تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند. این گوشی همچنین از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تجربه بهتر در بازی‌ها، نوبیا نئو ۲ از دو تریگر اختصاصی بهره می‌برد که با توجه به نیاز و تمایل کاربر قابل شخصی‌سازی نیز هستند. 

متاسفانه ZTE اشاره‌ای به سخت‌افزار نوبیا نئو ۲ نکرده و تنها اعلام کرده که این گوشی با پردازنده هشت هسته‌ای که از فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند عرضه خواهد شد. برای ذخیره بازی‌ها و فایل‌های مختلف، نوبیا نئو ۲ از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند که تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. 

Nubia 1.jpg

 

مهمترین ویژگی نوبیا نئو ۲ برچسب قیمتی آن است چرا که ZTE تایید کرده این گوشی با قیمت بسیار پایین ۱۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید. در این راستا، محصول جدید ZTE را می‌توان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مخصوص بازی بازار دانست. 

در نهایت باید اشاره کرد که دیگر مشخصات فنی نوبیا نئو ۲ مانند نوع نمایشگر، سیستم دوربین و تراشه آن اعلام نشده ولی انتظار می‌رود که به زودی این جزئیات فنی نیز تایید شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید