خانهاخبار
ناتینگ فون 2a در رویداد MWC 2024 به نمایش گذاشته شد

ناتینگ فون 2a در رویداد MWC 2024 به نمایش گذاشته شد

ناتینگ در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی گوشی جدید خود موسوم به ناتینگ فون 2a را به نمایش گذاشت که به نورپردازی Glyph مجهز است. 

 

۹ اسفند ۱۴۰۲

در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی شاهد رونمایی از محصولات و فناوری‌های مختلفی بوده‌ایم. در این رابطه، برند ناتینگ نیز به تازگی میان‌رده جدید خود به نام ناتینگ فون 2a را در این رویداد به نمایش گذاشته و به نوعی طراحی آن را تایید کرده است. 

ناتینگ گوشی جدید خود را در مکعبی شیشه‌ای قرار داده تنها ظاهر پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهد و طراحی نمایشگر آن هنوز مشخص نشده است. با این وجود، همچنان جزئیات طراحی مهمی از ناتینگ فون 2a تایید شده است. 

phone 2a 1.jpg

 

مهم‌ترین ویژگی ناتینگ فون 2a نورپردازی Glyph آن است که در اطراف سیستم دوربین دستگاه قرار گرفته‌ است. البته این گوشی تنها به ۳ منطقه نوری مجهز شده که در مقایسه با ۱۱ ناحیه نوری ناتینگ فون ۲، به طرز قابل توجهی کاهش داشته است. 

نورپردازی شارژ شناخته‌شده محصولات ناتینگ که در بخش پایین پنل پشتی دستگاه قرار می‌گیرد ظاهرا در ناتینگ فون 2a وجود ندارد. البته امکان دارد که میان‌رده ناتینگ از انیمیشن شارژ جدیدی برخوردار شود. 

phone 2a.jpg

 

دیگر ویژگی طراحی برجسته ناتینگ فون 2a به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود. در این رابطه، لنزهای دوربین ناتینگ فون 2a به صورت افقی در مرکز پنل پشتی قرار گرفته‌‌اند که ظاهری شبیه به چشم دارند.  

با توجه به این که ناتینگ فون 2a در کیس شیشه‌ای قرار داشته است، جزئیات دقیقی از ابعاد آن مشخص نشده است. با این وجود، به نظر می‌رسد ناتینگ فون 2a از نظر اندازه تفاوت خاصی با دیگر گوشی‌های برند ناتینگ نخواهد داشت. 

phone 2a 2.jpg

 

در حال حاضر، ناتینگ مشخصات فنی گوشی خود را اعلام نکرده و تنها چندی پیش تایید کرد که ناتینگ فون 2a به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مجهز خواهد شد. گوشی موردانتظار ناتینگ در تاریخ ۵ مارس مصادف با ۱۵ اسفند معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید