خانهاخبار
HMD رسما عرضه اولین گوشی‌های برند خود را تایید کرد

HMD رسما عرضه اولین گوشی‌های برند خود را تایید کرد

برند HMD با انتشار تیزرهایی اعلام کرد که اولین گوشی‌های این برند در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

۹ اسفند ۱۴۰۲

شرکت HMD قصد دارد که با عرضه اولین گوشی‌های اختصاصی برند خود وارد مسیر جدیدی در بازار موبایل شود. در این رابطه، برند HMD با به اشتراک‌گذاری تیزرهایی رسما اعلام کرد که نخستین گوشی‌های این برند در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

HMD.jpg

 

گوشی‌های جدید برند HMD با تمرکز ویژه بر پایداری بالا و تعویض آسان نمایشگر عرضه خواهند شد چرا که این شرکت درنظر دارد در سال ۲۰۲۴ میلادی، لیست محصولات خود را که به آسانی تعمیر می‌شوند را گسترش دهد.

متاسفانه تیزرهای رسمی HMD طراحی کامل گوشی‌های این برند را نشان نمی‌دهند و تنها عرضه آن‌ها در دو رنگ مشکی و صورتی را تایید می‌کنند. با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر، به نظر می‌رسد نسخه صورتی رنگ گوشی HMD از جلای مشابه پارچه ابریشمی و ماژول دوربین مربعی‌شکل بهره خواهد برد. 

HMD 1.jpg

 

در حال حاضر، هیچکدام از مشخصات فنی گوشی HMD تایید نشده ولی وبسایت Nokiamob ادعا کرده که گوشی صورتی حاضر در تصاویر با نام Fusion و یا Legend روانه بازار می‌شود و به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در طی ماه‌های پیش رو، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های HMD در اختیار کاربران قرار بگیرد. 



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید