خانهاخبار
ریلمی ۱۲ با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در گیک‌بنچ لیست شد

ریلمی ۱۲ با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در گیک‌بنچ لیست شد

ریلمی در حال توسعه دو مدل جدید از سری ریلمی ۱۲ است که حالا یکی از آن‌ها با تراشه میان‌رده مدیاتک در گیک‌بنچ ثبت شده است.

۸ اسفند ۱۴۰۲

در حال حاضر، ریلمی دو مدل از سری ریلمی ۱۲ را معرفی کرده که ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس نام دارند. به علاوه، این برند در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) از گوشی ریلمی ۱۲ پلاس رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که ریلمی به زودی مدل چهارم سری ریلمی ۱۲ را عرضه خواهد کرد که ریلمی ۱۲ نام دارد. 

حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی ۱۲ به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

Realme.jpg

 

طبق این گزارش، ریلمی ۱۲ با شناسه مدل RMX3999 در گیک‌بنچ ثبت شده است. این بنچمارک تایید کرده که میان‌رده ریلمی به تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل دو هسته با فرکانس ۲٫۲۰ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتزی می‌شود. پردازنده گرافیکی تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیز Mali G57 است.

ریلمی ۱۲ با حافظه رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی عرضه شود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی ریلمی به ترتیب امتیازهای ۷۳۸ و ۱۹۳۵ را به خود اختصاص داده است.

Realme 1.jpg

 

تا به امروز، ریلمی ۱۲ در گواهی‌های مختلفی قرار گرفته است. برای مثال، گواهی TUV تایید کرده که این گوشی به باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. به علاوه، گواهی FCC نشان داده که ریلمی ۱۲ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که ریلمی ۱۲ از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۶٫۷۲ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید