خانهاخبار
نخستین گوشی تاشو نوبیا با قیمت ۶۰۰ دلاری معرفی شد

نخستین گوشی تاشو نوبیا با قیمت ۶۰۰ دلاری معرفی شد

نوبیا در طی رویداد MWC 2024 از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی تاشو بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

۸ اسفند ۱۴۰۲

برند نوبیا در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد که نوبیا فلیپ (Nubia Flip 5G) نام دارد. این دستگاه در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی تاشو فلیپ بازار جهانی به شمار می‌رود و کاربران بیشتری توانایی خرید این گوشی را خواهند داشت. 

Nubia.jfif

 

نوبیا فلیپ که به گفته تولیدکننده آن برای جوانان طراحی شده از قیمت ۵۹۹ دلاری بهره می‌برد. برای مقایسه، لقب ارزان‌ترین گوشی تاشو فلیپ بازار قبلا در اختیار موتو ریزر ۲۰۲۳ بود که با قیمت ۶۹۹ دلاری روانه بازار شده بود. 

Nubia 3.jfif

 

طبق اعلام رسمی، نوبیا فلیپ به نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که به لطف لولای مقاوم دستگاه به خوبی تا و باز می‌شود. خوشبختانه تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی دستگاه چندان مشخص نیست و تاثیری منفی در تجربه کاربری ندارد.

در پنل پشتی گوشی اما ماژول دایره‌ای‌شکلی را مشاهده می‌کنیم که در آن نمایشگر ثانویه و دوربین‌ها قرار گرفته‌اند. در این رابطه، نوبیا فلیپ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ ثانویه بهره می‌برد. دوربین سلفی دستگاه نیز در خود سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را جای داده است. 

Nubia 1.jfif

 

قلب تپنده نوبیا فلیپ 5G تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. به علاوه، نوبیا فلیپ با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی را به همراه خود دارد.

Nubia 2.jfif

 

در نهایت باید اشاره کرد که نوبیا فلیپ برای بازارهای اروپا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه در دسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که چندی پیش نسخه بازار ژاپن نوبیا فلیپ با نام ZTE Libero Flip‌ برای بازار ژاپن معرفی شد.  



جدیدترین‌ اخبار

vivo-V40-SE-4g-gsm-ir
میان‌رده جدید ویوو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۸۰ واتی مجهز است

ویوو به تازگی از نسخه 4G ویوو V40 SE رونمایی کرده که علی‌رغم برچسب قیمتی اقتصادی، مشخصات فنی قابل‌توجهی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید