خانهاخبار
طراحی ناتینگ فون 2a در تصاویر جدید آن تایید شد

طراحی ناتینگ فون 2a در تصاویر جدید آن تایید شد

به تازگی چندین تصویر و همچنین یک ویدئو از میان‌رده ناتینگ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

۷ اسفند ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، ناتینگ در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) از میان‌رده جدید خود موسوم به ناتینگ فون 2a رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، رندرهای زیادی از این گوشی فاش شده که طراحی آن را به تصویر کشیده‌اند.

حالا اما در فاصله تنها یک هفته مانده به معرفی رسمی این گوشی، رندرهای رسمی ناتینگ فون 2a در دسترس قرار گرفته که حاوی طراحی نهایی این دستگاه هستند. همچنین برند ناتینگ یک ویدئوی رسمی از محصول جدید خود را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی گوشی را نشان می‌دهد.

nothing.png

 

افشاگری شناخته‌شده به نام Roland Quandt تصاویر ناتینگ فون 2a را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته است. این تصاویر بار دیگر تایید می‌کنند که گوشی ناتینگ در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و به سیستم نورپردازی Glyph مجهز خواهد شد. 

nothing 2.jfif

 

طراحی ماژول دوربین ناتینگ فون 2a نیز به طور کلی عوض شده و حالا لنز‌های دوربین به صورت افقی در مرکز پنل پشتی قرار گرفته‌اند. نورپردازی LED نیز در اطراف ماژول دوربین دیده می‌شود. 

برخلاف نسل‌های قبلی یعنی ناتینگ فون ۱ و فون ۲، به نظر می‌رسد ناتینگ فون 2a به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز نخواهد بود که البته موضوع عجیبی نیست چرا که این گوشی به عنوان گوشی مقرون به صرفه ناتینگ عرضه می‌شود. 

nothing  1.jfif

 

برند ناتینگ در شبکه اجتماعی ایکس ویدئویی از ناتینگ فون 2a را در اختیار کاربران قرار داد که طراحی پنل پشتی آن را تایید می‌کند. این ویدئو که به نوعی جعبه‌گشایی دستگاه را نشان می‌دهد وجود نورپردازی Glyph را نیز تایید می‌کند. 

nothing phone.png

تصویری از ویدئوی ناتینگ فون 2a

مشخصات فنی و قیمت احتمالی ناتینگ فون 2a

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ناتینگ فون 2a برای کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ یورویی (۳۷۹ دلار) به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، نسخه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی قیمت ۳۹۹ یورویی (۴۳۳ دلار) را به همراه خواهد داشت. برای مقایسه، ناتینگ فون ۲ با قیمت پایه ۶۹۹ یوریی معرفی شده است.

طبق شایعات قبلی، ناتینگ فون 2a به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد و با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو عرضه می‌شود. سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

HMD-pulse-gsm-ir
گوشی‌های جدید HMD در این تاریخ معرفی می‌شوند

برند HMD به تازگی اعلام کرد که در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) از گوشی‌های سری Crest رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید
apple-iphone-15-pro-max-gsm-ir
نخستین آیفون مجهز به مودم اختصاصی اپل سال آینده معرفی می‌شود

نسل جدید آيفون SE احتمالاً به اولین گوشی اپل بدل خواهد شد که با مودم اختصاصی 5G این برند همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
Xiaomi-poco-f6-deadpool-edition-gsm-ir
تاریخ رونمایی از نسخه «ددپول» پوکو F6 تایید شد

شیائومی در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۵ مرداد) از نسخه مخصوص گوشی پوکو F6 رونمایی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید