خانهاخبار
قیمت بازار جهانی آنر مجیک ۶ پرو مشخص شد

قیمت بازار جهانی آنر مجیک ۶ پرو مشخص شد

پس از معرفی برای بازار چین، حالا نوبت به عرضه پرچمدار آنر برای بازارهای جهانی رسیده که با قیمت ۱۳۰۰ یورویی به فروش می‌رسد.

۷ اسفند ۱۴۰۲

ماه گذشته میلادی، آنر از پرچمدار جدید خود موسوم به آنر مجیک ۶ پرو رونمایی کرد و حالا آنر در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024)، پرچمدار موردانتظار خود را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. 

در کنار رونمایی از مجیک ۶ پرو، آنر از تبلت پد ۹ و گوشی تاشو مجیک V2 RSR نیز برای بازارهای جهانی پرده‌برداری کرد. 

مخشصات فنی و قیمت آنر مجیک ۶ پرو

برجسته‌ترین ویژگی آنر مجیک ۶ پرو سیستم دوربین آن است که به فناوری نسل بعدی آنر موسوم به Falcon Camera مجهز شده است. دوربین این پرچمدار به لطف قابلیت AI Motion Sensing حرکات سوژه را شناسایی می‌کند و قبل از فشردن شاتر نیز چندین فریم ثبت می‌کند تا بهترین تصویر ثبت شود.

magic 5 pro.jpg

 

مجیک ۶ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی، سنسور تله‌فوتو ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم ۲٫۵ برابری و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جای داده است. 

قلب تپنده پرچمدار آنر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی باسیم و شارژ ۶۶ واتی بی‌سیم تامین می‌شود. آنر تایید کرده که مجیک ۶ پرو تا چهار بروزرسانی اصلی نرم‌افزاری و تا پنج سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

آنر مجیک ۶ پرو در یک کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که قیمت ۱۳۰۰ یورویی را به همراه دارد. فروش این پرچمدار در ماه مارس آغاز می‌شود. 

مشخصات فنی و قیمت آنر پد ۹ و گوشی تاشو مجیک V2 RSR

تبلت جدید آنر به نمایشگر بزرگ ۱۲٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ مجهز است و از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک بهره می‌برد. آنر پد ۹ با قلم هوشمند و صفحه کلید سازگار است. تبلت آنر با قیمت ۳۵۰ یورویی روانه بازار می‌شود.

honor pad.jpg
Magic V2 rsr.jpg

 

نسخه ویژه گوشی تاشو آنر موسوم به مجیک V2 RSR برای کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی با برچسب قیمتی ۲۷۰۰ یورویی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. عرضه این دستگاه از ماه مارس آغاز خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید