خانهاخبار
آنر از لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو ۱۶ رونمایی کرد

آنر از لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو ۱۶ رونمایی کرد

شرکت آنر به تازگی از قدرتمندترین لپ‌تاپ خود که مجیک‌بوک پرو ۱۶ نام دارد؛ رونمایی کرده است.

۷ اسفند ۱۴۰۲

شرکت آنر به تازگی از جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام مجیک‌بوک پرو ۱۶ رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ که قدرتمندترین کامپیوتر تولید شده توسط آنر محسوب می‌شود؛ از پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H، کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 با حافظه ۸ گیگابایتی، ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این محصول که بدنه‌ای فلزی دارد؛ در رنگ‌های سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

honor 3.jpg

آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶ دارای کیبوردی فول‌سایز به همراه نامبرپد است و در بخش پایینی این کیبورد نیز یک ترک‌پد بزرگ و با روکش شیشه‌ای قابل مشاهده است. به گفته آنر، این لپ‌تاپ دارای شش اسپیکر با پشتیبانی از اسپیشال آدیو است که همانند سری مک‌بوک پرو، در اطراف کیبورد قابل مشاهده هستند. این محصول در بخش امنیت بیومتریک، عملکرد تحسین برانگیزی داشته و دارای یک سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور و همچنین دوربین اینفرارد جهت تشخیص چهره است.

honor 2.jpg

این محصول از نمایشگری ۱۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۳۰۷۲ با حداکثر میزان روشنایی ۵۰۰ نیتی استفاده می‌کند که محدوده‌های رنگی DCI-P3 و sRGB را به طور کامل پوشش می‌دهد. پشتیبانی از HDR نیز در این نمایشگر وجود داشته و نسبت نمایشگر به بدنه در این لپ‌تاپ به ۹۳ درصد می‌رسد.

آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶ از پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H استفاده می‌کند که یکی از محصولات جدید اینتل در سری میتیر لیک به حساب می‌آید. این پردازنده دارای ۱۶ هسته پردازشی است که شامل ۶ هسته پر قدرت، ۸ هسته برای مصارف سبک و ۲ هسته جدید با مصرف انرژی بسیار کم می‌شود. این پردازنده از ۲۲ رشته پردازشی پشتیبانی کرده و پردازشگر عصبی جدید اینتل برای استفاده بهینه‌تر از قابلیت‌های انحصاری هوش مصنوعی را نیز به همراه دارد.

honor 1.jpg

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این محصول از کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4060 با حافظه ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند که برای مصارفی چون بازی و تولید محتوا، عملکرد به مراتب بهتری نسبت به کارت گرافیک‌های آنبورد اینتل Xe دارد. مجیک‌بوک پرو ۱۶ یک باتری با ظرفیت ۷۵ وات بر ساعتی را به همراه داشته که به ادعای آنر، امکان استفاده از این لپ‌تاپ به مدت ۱۰ ساعت را فراهم می‌کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید