خانهاخبار
لپتاپ جدید لنوو نمایشگر و صفحه کلید شفاف دارد!

لپتاپ جدید لنوو نمایشگر و صفحه کلید شفاف دارد!

لنوو به تازگی از مدل مفهومی یک لپتاپ متعلق به سری ThinkBook رونمایی کرده که از نمایشگر شفاف بهره می‌برد.

۷ اسفند ۱۴۰۲

کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) از امروز شروع به کار کرد و برندهای برجسته دنیای فناوری در حال نمایش آخرین و جدید‌ترین فناوری‌های خود هستند. لنوو نیز در این رویداد از چندین لپتاپ جدید رونمایی کرد که ستاره آن‌ها یک لپتاپ جذاب با نمایشگر شفاف است. 

lenovo 3.jpg

 

لپتاپ جدید لنوو که نام طولانی ThinkBook Transparent Display Laptop Concept‌ را به همراه خود دارد یک مدل مفهومی به شمار می‌رود و هنوز با عرضه نهایی فاصله زیادی دارد. با این وجود، این دستگاه به قابلیت‌های قابل توجهی مجهز شده است.

lenovo 2.jpg

 

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی لپتاپ جدید لنوو نمایشگر شفاف آن است که میزان شفافیت ۵۵ درصدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد و قادر است به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. از نظر مشخصات فنی، لپتاپ جدید لنوو به پنل ۱۷٫۳ اینچی میکرو ال‌ای‌دی (micro-LED) مجهز شده است. 

lenovo.jpg

 

علاوه بر نمایشگر شفاف، صفحه کلید دستگاه نیز شفاف است و می‌تواند به صورت لیزری کلید را نمایش دهد. همچنین این پنل از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند که برای طراحی کاربرد دارد. البته از ویژگی‌های منفی این صفحه کلید می‌توان به نبود بازخورد حرکتی اشاره کرد.

لپتاپ جدید لنوو از ترک‌پد بزرگی بهره می‌برد و برای اتصال دستگاه‌های خارجی، به درگاه‌های متنوعی مجهز شده است. به علاوه، این لپتاپ از دوربین پشتی برخوردار است که درون بدنه دستگاه به کار رفته و از قابلیت‌های مختلف مانند اسکن اشیا و سوژه‌ها پشتیبانی می‌کند. به کمک هوش مصنوعی، این دوربین قادر است نسخه دیجیتالی شی و فرد اسکن‌شده را در لپتاپ نمایش دهد. 

lenovo 1.jpg

 

متاسفانه لنوو از مشخصات فنی این لپتاپ پرده‌برداری نکرده ولی ظاهرا این دستگاه با ویندوز ۱۱ به طور کامل سازگار است. لنوو ادعا کرده که این دستگاه آینده کامپیوترهای مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان می‌دهد و فناوری‌های پیشرفته‌ای را به همراه دارد. 



جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید