خانهاخبار
پاوربانکی که گوشی اندرویدی است؛ P28K با باتری ۲۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

پاوربانکی که گوشی اندرویدی است؛ P28K با باتری ۲۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

شرکت Avenir در کنگره جهانی موبایل (MWC) از گوشی جدید خود با نام Energizer Hard Case P28K رونمایی کرد. این گوشی با ظرفیت باتری ۲۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
 

۷ اسفند ۱۴۰۲

باورنکردنی‌ترین باتری در یک گوشی هوشمند؛ Energizer Hard Case P28K با ظرفیت 28000 میلی‌آمپر ساعت

باورنکردنی‌ترین باتری در یک گوشی هوشمند؛ Energizer Hard Case P28K با ظرفیت 28000 میلی‌آمپر ساعت

شاهد معرفی و ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند با باتری غول‌پیکر در دنیای تکنولوژی هستیم؛ اما این بار Avenir Telecom با برند Energizer و گوشی هوشمند Hard Case P28K در خط مقدم این رقابت قرار گرفته است.

این شرکت به تازگی در کنگره جهانی موبایل (MWC) این گوشی اندرویدی را معرفی کرده است، اما نکته جالب‌تر و تاثیرگذارتر از همه، ظرفیت باتری غیرقابل باور این گوشی است که به ۲۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

این باتری بی‌نظیر، گوشی‌های معروفی چون سامسونگ گلکسی اس‌ ۲۴ اولترا (Samsung Galaxy S24 Ultra) با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و وان‌پلاس ۱۲ (OnePlus 12) با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت را به شکل کاملاً زیر سوال می‌برد.

رونمایی از گوشی جدیدی با عمر باتری طولانی

شرکت Avenir اخیراً اعلام کرده که گوشی جدید خود را طراحی کرده است، که برای کشورهایی که با مشکلات قطعی برق روبرو هستند و همچنین صنایع سنگین مناسب است.

این اظهارات نشان می‌دهد که این شرکت با دقت به نیازهای بازار پاسخ داده و محصولات خود را به‌طور متناسب طراحی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی، عمر باتری بسیار طولانی آن است که به ویژه برای کشورهایی با برق نامنظم و مناطق دور افتاده مناسب است. با این گوشی، می‌توانید گوشی دیگری را شارژ کنید و هنوز هم مطمئن باشید که به طور تئوری برای یک هفته عمر باتری خواهید داشت.

علاوه بر این، این گوشی برای کمپینگ و سفرهای طبیعت‌گردی نیز بسیار مناسب است. شما می‌توانید برای چند روز به طبیعت بروید و همچنان از این گوشی برای شارژ داشتن در راه بازگشت بهره‌مند شوید.

گوشی Energizer P28K: آیا واقعا عرضه خواهد شد؟ 

گوشی Energizer P28K: آیا واقعا عرضه خواهد شد؟

با وجود تمام ویژگی‌های مثبت این گوشی هوشمند، وزن آن در حدود ۵۷۰ گرم خواهد بود. این گوشی از وزن و ضخامت بالایی برخوردار است که حتی از گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فولد ۵ (Galaxy Z Fold 5) که دارای ۲۵۳ گرم وزن است، سنگین‌تر است. 

هرچند این دستگاه دارای گواهی IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، اما باید توجه داشت که فاقد درجه‌بندی MIL-STD است. 

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که در حد یک گوشی اندرویدی میان‌رده معمولی هستند:

  • پردازنده Helio G99 4G
  • نمایشگر ۶.۷۸ اینچی +FHD (احتمالاً LCD)
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • مجموعه دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسل + ۲۰ مگاپیکسل
  • دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی

گوشی هارد کیس P28K با قیمت 250 یورو به بازار عرضه خواهد شد

در ماه اکتبر، گوشی هارد کیس P28K با قیمت اولیه ۲۵۰ یورو (حدود ۲۷۱ دلار آمریکا) به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت برای یک تلفن که اساساً یک پاوربانک متصل به یک گوشی اندرویدی است، بسیار جذاب است.

یک نکته مهم درباره این دستگاه وجود دارد. واقعیت این است که شرکت Avenir تا کنون سابقه‌ای درخشان در عرضه واقعی این نوع گوشی‌های Energizer ندارد.

این شرکت قبلاً در سال ۲۰۱۹ از یک گوشی با ظرفیت باتری ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت و در سال ۲۰۱۸ از یک گوشی با ظرفیت باتری ۱۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت رونمایی کرده بود، اما به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این دستگاه‌ها عرضه نشدند. همچنین لازم به ذکر است که تیزرهای این شرکت اشاره می‌کنند که این دستگاه در انتظار تایید نهایی از سوی Energizer قرار دارد.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید