خانهاخبار
شیائومی واچ ۲ معرفی شد؛ عمر باتری ۶۵ ساعته و WearOS

شیائومی واچ ۲ معرفی شد؛ عمر باتری ۶۵ ساعته و WearOS

شیائومی در طی رویداد MWC 2024 از ساعت جدیدی به نام شیائومی واچ ۲ رونمایی کرده که به تراشه کوالکام و نمایشگر امولد مجهز است.

۷ اسفند ۱۴۰۲

روز گذشته، برند شیائومی رویدادی بزرگ را در آستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) برگزار کرد که در طی آن شاهد عرضه چندین محصول این برند از جمله شیائومی ۱۴ اولترا و شیائومی ۱۴ برای بازارهای جهانی بودیم.

غول فناوری چین در طی رویداد خود همچنین از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که شیائومی واچ ۲ نام دارد و به عنوان نسخه استاندارد ساعت شیائومی واچ ۲ پرو روانه بازار می‌شود.

مشخصات فنی و قابلیت‌های شیائومی واچ ۲

مهمترین تفاوت شیائومی واچ ۲ با مدل پرو آن به نبود حلقه چرخان در ساعت جدید شیائومی مربوط می‌شود. شیائومی واچ در فریم سمت راست خود میزبان دو دکمه سخت‌افزاری است. 

نمایشگر شیائومی واچ ۲ یک پنل امولد ۱٫۴۳ اینچی است که از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پشتیبانی می‌کند و در قالب دایره‌ای‌شکل قرار گرفته است. به علاوه، پوشیدنی جدید شیائومی از بدنه آلومینیومی برخوردار شده و تا فشار ۵ اتمسفری آب (عمق ۵۰ متری) مقاوم است.

watch 2 1.jpg

 

به لطف فناوری کنترل سلامت ۱۲ کاناله، شیائومی واچ ۲ از قابلیت‌های پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و بررسی الگوهای خواب پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین قادر است چرخه قاعدگی بانوان را زیر نظر بگیرد و میزان استرس کاربر را نیز کنترل کند. 

برای ورزشکاران، شیائومی واچ ۲ با ۱۶۰ حالت ورزشی همراه شده است. همچنین کاربران با استفاده از GPS داخلی ساعت می‌توانند ورزش‌های بیرونی مانند پیاده‌روی و دویدن را انجام دهند. 

قلب تپنده شیائومی واچ ۲ تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک است که از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است و در عین حال انرژی کمی مصرف می‌کند. این ساعت همچنین به حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده که برای دانلود برنامه‌ها و ذخیره‌سازی آهنگ‌ها کافی به نظر می‌رسد. شیائومی واچ ۲ از WearOS بهره می‌برد که امکان دسترسی به ۲۰۰ برنامه مختلف را برای کاربران فراهم می‌سازد.

watch 2.jpg

 

پوشیدنی جدید شیائومی از حالت تشخیص سقوط پشتیبانی می‌کند و در صورت بروز شرایط اضطراری قادر است برای کمک درخواست دهد. برای برقراری تماس صوتی، شیائومی واچ ۲ به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است. 

انرژی موردنیاز شیائومی واچ ۲ توسط باتری ۴۹۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به گفته این برند چینی، در استفاده معمولی تا ۶۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به کنترل موسیقی و دوربین، تقویم، ضبط صدا، چراغ قوه و آب‌و‌هوا اشاره کرد. 

شیائومی اعلام کرده که این ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۱۹۹ یورویی به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید