خانهاخبار
گلکسی رینگ سامسونگ در MWC 2024 حضور پیدا می‌کند

گلکسی رینگ سامسونگ در MWC 2024 حضور پیدا می‌کند

با رویه‌ای که سامسونگ برای گلکسی رینگ خود در پیش گرفته، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد بسیار آهسته و با یک رویه متفاوت حلقه هوشمند خود را معرفی کند.

۶ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ مدتی است که به طور پراکنده اشاراتی به حلقه هوشمند خود می‌کند. این شرکت گجت مذکور را در جریان رویداد آنپکد در ژانویه (دی ماه) پیش نمایش کرد، هرچند که آن مراسم به گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا اختصاص داشت. از آن زمان تاکنون سامسونگ صحبتی از گلکسی رینگ به میان نیاورده، اما گمانه‌زنی‌های فعلی حاکی از عرضه احتمالی این حلقه هوشمند در ماه جولای (تیر ماه ۱۴۰۳) در رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ است.

samsung galaxy ring.jpg

 

اما در واقع احتمال دارد پیش از آن هم این فرصت را داشته باشیم تا حداقل به صورت محدود گلکسی رینگ را بشناسیم. بر طبق جدیدترین شایعات قرار است سامسونگ این حلقه را در غرفه MWC 2024 خود به نمایش بگذارد. البته همانطور که گفته شد به نظر می‌رسد باز هم نتوانیم تجربه عملی خوبی از این محصول داشته باشیم، زیرا ظاهرا گلکسی رینگ هنوز در مرحله نمونه‌سازی است و تولید انبوه آن بین ماه‌های آوریل و ژوئن (فروردین ماه تا خرداد) آغاز می‌شود.

بنابراین هنوز هم نمی‌توان امیدوار بود که به زودی اطلاعات زیادی از این حلقه هوشمند و قابلیت‌های آن به دست آوریم. گلکسی رینگ دارای پشتیبانی از ECG و اندازه‌گیری فشار خون است و همچنین از پرداخت‌های NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته شده که این محصول ۸ اندازه مختلف را ارایه خواهد داد تا برای انگشت همه مناسب باشد. طبق گزارش‌ها این انگشتر بسیار سبک خواهد بود و همچنین دارای مواد تکمیلی متفاوتی خواهد بود.

مطابق معمول ما تمامی اخبار و گزارش‌ها را رصد می‌کنیم تا به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما به اشتراک بگذاریم. با عرضه گلکسی رینگ باید شاهد فصل جدیدی برای این حلقه‌های کوچک باشیم که به نظر می‌آید قرار است یک ترند جهانی شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید