خانهاخبار
گواهی گوگل پلی بخشی از مشخصات فنی گلکسی A55 را تایید کرد

گواهی گوگل پلی بخشی از مشخصات فنی گلکسی A55 را تایید کرد

میان‌رده جدید سامسونگ که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد به تازگی در گواهی گوگل پلی قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن تایید شد.

۶ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ به زودی از دو میان‌رده جدید متعلق به سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد که گلکسی A35 و گلکسی A55‌ نام دارند. در این رابطه، اخیرا میان‌رده پرمیوم سامسونگ یعنی گلکسی A55 در گواهی گوگل پلی ثبت شده و بخشی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفت. 

وبسایت TheTechOutlook که موفق به کشف گلکسی A55 در گواهی گوگل پلی شده تصویری از گواهی مذکور را به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی و مشخصات فنی این گوشی است.

Galaxy A55.jpeg

 

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، گلکسی A55 ( با شناسه مدل SM-A556E) به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد بود که از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 بهره می‌برد. در این رابطه، گلکسی A55 به اولین مدل تاریخ گلکسی A‌ بدل خواهد شد که با پردازنده گرافیکی AMD عرضه می‌شود.

همچنین گواهی گوگل پلی نشان می‌دهد که گلکسی A55 در یک نسخه با حافظه رم ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. البته انتظار داریم که این گوشی در کانفیگ‌های بیشتری معرفی شود. سیستم عامل پیش‌فرض گوشی نیز اندورید ۱۴ است. 

طبق تاییدیه گواهی گوگل پلی، گلکسی A55‌ از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۱۳:۶ برخوردار خواهد شد که از تراکم پیکسلی 450ppi پشتیبانی می‌کند. 

Galaxy A55 1.jpg

 

رندرهای گلکسی A55‌ نشان داده‌اند که این گوشی به مانند برادر کوچک‌تر خود یعنی گلکسی A35 از فریم تخت بهره خواهد برد. همچنین گزارش شده که میان‌رده پرمیوم سامسونگ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی مجهز خواهد شد. 

برای تصویربرداری، گلکسی A55 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

تا به امروز،‌ گلکسی A55 در گواهی‌های مختلفی از جمله TENAA، NBTC، FCC، TKDN و SIRIM ثبت شده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که این گوشی به زودی برای بازارهای جهانی معرفی شود. برای یادآوری، گلکسی A54‌ در ماه مارس سال گذشته میلادی معرفی شد و در این رابطه به نظر می‌رسد گلکسی A55 نیز در ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید