خانهاخبار
گوشی میان رده ویوو Y100t به طور رسمی معرفی شد

گوشی میان رده ویوو Y100t به طور رسمی معرفی شد

شرکت ویوو در امروز از گوشی میان رده جدیدی به نام ویوو Y100t رونمایی کرد.

۵ اسفند ۱۴۰۲

شرکت ویوو به تازگی از گوشی میان رده جدیدی با نام ویوو Y100t رونمایی کرده است. این محصول، در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی iQOO Z8 به حساب می‌آید که طی ماه آگوست ۲۰۲۳ به بازار کشور چین راه یافت.

vivo 1.jpg

ویوو Y100t دارای نمایشگری ۶.۶۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده کرده که توسط ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. محصول جدید ویوو سیستم دوربین دو‌گانه‌ای را به همراه دارد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی نیز درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قابل مشاهده است.

این گوشی که نقش سومین عضو خانواده ویوو Y100 را دارد؛ از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS 3 استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی، معادل با ۵٫۰۰۰ میلی آمپر است که پشتیبانی از شارژ‌ فوق سریع ۱۲۰ واتی را نیز به همراه دارد.

vivo 2.jpg

ویوو Y100t در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار گرفته و از روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) به بازار راه خواهد یافت. نسخه پایه این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، قیمتی معادل با ۲۱۰ دلار دارد و نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز با پرداخت ۲۳۵ دلار قابل تهیه است. گران‌ترین کانفیگ این گوشی، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت ۲۶۵ دلار به فروش می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید