خانهاخبار
رندرهای موتو G Power (2024) طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای موتو G Power (2024) طراحی آن را نشان می‌دهند

موتورولا در ساخت نسل جدید گوشی اقتصادی خود است و حالا این گوشی در رندرهای مختلفی دیده شده است.

۴ اسفند ۱۴۰۲

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، چندین رندر CAD از گوشی جدید موتورولا موسوم به Moto G Power (2024) (موتو جی پاور ۲۰۲۴) فاش شد که حاوی طراحی این گوشی بودند. از آن تاریخ تا به امروز، هیچ گزارش دقیقی پیرامون این گوشی منتشر نشده بود. 

حالا اما وبسایت MSPowerUser چند رندر از موتو جی پاور (۲۰۲۴) را به اشتراک گذاشته که ظاهرا تصاویر رسمی این گوشی هستند. به علاوه، این وبسایت بخشی از مشخصات فنی گوشی موتورولا را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

moto G power 2024.jpg

 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، موتو جی پاور (۲۰۲۴) در دو رنگ مشکی و کرمی عرضه خواهد شد. به علاوه، پنل پشتی این گوشی میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که در آن دوربین دوگانه و فلاش LED قرار گرفته است. همچنین در بخش پایین دستگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، دریچه اسپیکر، میکروفون و درگاه USB-C را مشاهده می‌کنیم.

وبسایت MSPowerUser ادعا کرده که نمایشگر حفره‌دار موتو جی پاور (۲۰۲۴) از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. متاسفانه این وبسایت اشاره‌ای به اندازه نمایشگر نکرده ولی گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که محصول موتورولا به پنل ۶٫۷ اینچی مجهز خواهد شد.

moto G power 2024 1.jpg

 

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند که موتو جی پاور (۲۰۲۴) از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. در این رابطه، به نظر می‌رسد گوشی موتورولا با پنل ال‌سی‌دی همراه خواهد شد. همچنین گزارش شده که این گوشی از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو جی پاور (۲۰۲۴) به عنوان نسخه نسل جدید موتو جی پاور (۲۰۲۳) روانه بازار خواهد شد. برای یادآوری، نسخه ۲۰۲۳ این گوشی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶٫۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی (رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس)، تراشه دیمنسیتی ۹۳۰، رم ۶ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی مجهز بوده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید