خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ نازک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

گلکسی زد فولد ۶ نازک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

به تازگی افشاگری ادعا کرده که نسل جدید پرچمدار تاشو گوگل از ضخامت کمی بهره خواهد برد که آن را به نازک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ بدل می‌کند.

۳ اسفند ۱۴۰۲

در مقایسه با گوشی‌های تاشو چینی، محصولات تاشو سامسونگ از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. این موضوع قطعا اثری منفی بر تجربه کاربری می‌گذارد چرا که وزن پایین و ضخامت کم گوشی‌های تاشو از مهمترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. 

برای یادآوری، آنر مجیک V2 که در حال حاضر لقب نازک‌ترین گوشی دنیا را در اختیار دارد در حالت بسته‌شده تنها ۱۰٫۱ میلی‌متر ضخامت دارد. نماینده سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ اما در همین حالت از ضخامت ۱۳٫۴ میلی‌متری بهره می‌برد. 

z fold 5.jpg

گلکسی زد فولد ۵

حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد ضخامت گوشی‌های تاشو خود را کاهش دهد تا بهتر به رقابت با برندهای چینی بپردازد. در این راستا،‌ یک افشاگر چینی ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۶ در حالت بسته‌ از ضخامت ۱۱ میلی‌متری برخوردار خواهد شد. در صورت صحت این گزارش، گلکسی زد فولد ۶ به نازک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ بدل خواهد شد. 

z fold 6 1.jpg

 

شایان ذکر است که تصویر فوق نمونه واقعی گلکسی زد فولد ۶ را نشان نمی‌دهد بلکه گوشی بالا همان گلکسی زد فولد ۵ است که تنها ابعاد آن به ۱۱ میلی‌متر رسیده است. در نظر داشته باشید که این گزارش تنها در حد یک شایعه است و نمی‌توان به درستی آن اطمینان داشت.

کاهش ضخامت گلکسی زد فولد ۶ تاثیر بسیار مثبتی بر تجربه کاربری خواهد داشت و امیدواریم که سامسونگ ضخامت گوشی خود را کاهش دهد. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ به همراه گلکسی زد فلیپ ۶ و همچنین گلکسی رینگ در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید