خانهاخبار
زمان عرضه One UI 6.1 و Galaxy AI برای گوشی‌های سازگار تایید شد

زمان عرضه One UI 6.1 و Galaxy AI برای گوشی‌های سازگار تایید شد

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که بروزرسانی One UI 6.1 و قابلیت‌های Galaxy AI در اواخر ماه مارس برای گوشی‌های سازگار عرضه خواهد شد.

۳ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ در زمان معرفی سری گلکسی اس ۲۴ تایید کرد که بروزرسانی One UI 6.1 برای دیگر گوشی‌های این برند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری کره زمان عرضه این بروزرسانی که حاوی قابلیت‌های Galaxy AI است را تایید کرده است.

طبق اعلام رسمی سامسونگ، بروزرسانی One UI 6.1 در اواخر ماه مارس برای سری گلکسی اس ۲۳ (شامل گلکسی اس ۲۳ FE)، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی تب اس ۹ در دسترس قرار خواهد گرفت. متاسفانه این برند کره‌ای زمان دقیق عرضه بروزرسانی موردانتظار خود را اعلام نکرده است.

Interpreter.jpg

سامسونگ در ادامه اعلامیه خود تایید کرد که تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI که با سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شده را در اختیار گوشی‌های قدیمی‌تر قرار خواهد داد. قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI در لیست زیر ذکر شده است:

  • Circle to Search
  • Live Translate
  • Interpreter
  • Chat Assist
  • Note Assist
  • Browsing Assist
  • Transcript Assist
  • Generative Edit
  • Edit Suggestion
  • Instant Slow-mo

هدف سامسونگ این است که قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای کاربران بیشتری عرضه کند. روز گذشته، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ، TM Roh، ادعا کرده که غول فناوری کره هنوز در ابتدای مسیر توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی است. در این رابطه، سامسونگ برنامه دارد که تا پایان سال جاری میلادی حدود ۱۰۰ میلیون کاربر گلکسی را به Galaxy AI مجهز کند.

Chat Assist.jpg

ویژگی Chat Assist لحن پیام‌ها را به صورتی که کاربر تمایل داشته باشد تغییر می‌دهد و پیام‌ها را به ۱۳ زبان مختلف ترجمه می‌کند. قابلیت Live Translate نیز می‌تواند تماس‌های صوتی را ترجمه کند. ویژگی Interpreter کارایی مشابه را دارد ولی گفتگوها را به صورت دو صفحه جداگانه ترجمه می‌کند.

S23.jpg

به لطف قابلیت Generative Edit، کاربران قادر خواهند بود که سوژه‌ها را در تصاویر جابه‌جا کنند. همچنین ویژگی Slow-mo با اضافه کرده فریم‌های جداگانه به ویدئوها سبب می‌شود که ویدئوهای صحنه آهسته جذاب‌تری تولید شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید