خانهاخبار
باتری حجیم میان‌رده سامسونگ در گواهی جدیدی تایید شد

باتری حجیم میان‌رده سامسونگ در گواهی جدیدی تایید شد

گواهی FCC تایید کرده که گلکسی M15 از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

۳ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک گوشی ارزان‌قیمت است که گلکسی M15 نام دارد. این گوشی به تازگی در گواهی FCC ایالات متحده لیست شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. گلکسی M15 قبلا نیز در گواهی‌های متعلق به کشورهای هند و کره جنوبی ثبت شده بود.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گواهی FCC، گلکسی M15‌ به باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

M15.jpg

 

انتظار می‌رفت که گلکسی M15 از مشخصات فنی مشابه گلکسی A15 بهره ببرد ولی ظاهرا این گوشی به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی F15 روانه بازار شود. سامسونگ به تازگی تایید کرده که گلکسی F15 در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) معرفی خواهد شد. در صورتی که گلکسی M15 نسخه‌ای از گلکسی F15 باشد، گوشی اقتصادی سامسونگ به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز شود.

Galaxy M14.jpg

گلکسی M14

به طور کلی، تفاوت‌ خاصی بین مدل‌های سری گلکسی F و گلکسی M وجود ندارد و سال گذشته نیز گلکسی M14 و گلکسی F14 با مشخصات فنی مشابهی عرضه شده‌اند. سامسونگ در حال حاضر زمان رونمایی گلکسی M15 را اعلام نکرده ولی انتظار داریم به زودی زمان معرفی این گوشی مشخص شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید