خانهاخبار
اوپو به ساخت گوشی‌های تاشو ادامه خواهد داد

اوپو به ساخت گوشی‌های تاشو ادامه خواهد داد

شرکت اوپو به تازگی اعلام کرده است که برنامه‌ای برای توقف ساخت و عرضه گوشی‌های تاشو به بازار ندارد.

۲ اسفند ۱۴۰۲

در هفته گذشته، شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر توقف تولید گوشی‌های تاشو توسط برند‌های چینی اوپو و ویوو بودیم. با توجه به کاهش فروش گوشی‌های تاشوی این دو برند در سال ۲۰۲۳، بسیاری عقیده داشتند که این شرکت‌ها اختصاص بودجه به طراحی محصولات تاشو را متوقف خواهند کرد.

oppo 1.jpg

با این وجود، شرکت اوپو در امروز به صورت رسمی اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای توقف تولید گوشی‌های تاشوی خود ندارد و همچنان به فعالیت‌های خود جهت پیشرفت بیشتر این گوشی‌ها ادامه می‌دهد. با وجودی که گوشی‌های تاشوی اوپو معمولا روانه بازار جهانی نمی‌شوند؛ وان پلاس اوپن در واقع نسخه ری‌برند شده گوشی اوپو فایند N3 است که پس از عرضه در بازار، با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی منتقدین تکنولوژی روبرو شد و بسیاری آن را بهترین گوشی تاشوی کتابی در سال ۲۰۲۳ نامیدند.

oppo 2.jpg

خوشبختانه، ادامه فعالیت اوپو در این بازار به معنای عرضه گوشی‌هایی چون اوپو فایند N4 و البته وان پلاس اوپن ۲ است. البته، شرکت ویوو هنوز بیانیه‌ای درباره‌ این را منتشر نکرده و هنوز احتمال این وجود داشته که شاهد توقف تولید محصولات تاشو توسط یکی از شرکت‌های محبوب چینی باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید