خانهاخبار
ساعت جدید وان پلاس در این تاریخ معرفی خواهد شد

ساعت جدید وان پلاس در این تاریخ معرفی خواهد شد

وان پلاس به تازگی تایید کرده که وان پلاس واچ ۲ در تاریخ ۷ اسفند و با قابلیت‌هایی مانند بدنه فولاد ضدزنگ و عمر باتری ۱۰۰ ساعته معرفی خواهد شد.

۲ اسفند ۱۴۰۲

روز گذشته، وان پلاس با انتشار تیزری رسما عرضه ساعت جدید خود موسوم به وان پلاس واچ ۲ را تایید کرد. پوشیدنی جدید این برند که محصولی بالارده است قرار به رقابت با ساعت‌هایی مانند گلکسی واچ ۶ و پیکسل واچ ۲ بپردازد.

حالا وان پلاس امروز چندین رندر از وان پلاس واچ ۲ را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را نشان می‌دهند. همچنین بخشی از جزئیات فنی رسمی این ساعت نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.

oneplus watch 2.jpg

 

طبق اعلام رسمی، وان پلاس واچ ۲ در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) و در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) معرفی خواهد شد. وان پلاس ادعا می‌کند که این ساعت در حالت Smart Mode می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت کاربران را همراهی کند. وان پلاس همچنین اعلام کرده که وان پلاس واچ ۲ با بدنه فولاد ضدزنگ و واچ فیس شیشه سفایر خود، ترکیبی از استحکام و زیبایی خواهد بود. 

oneplus watch.jpg

 

ساعت جدید وان پلاس ظاهرا با زبان طراحی پرچمدار این برند یعنی وان پلاس ۱۲ همراه شده است. در واقع، برآمدگی سمت راست ساعت به نوعی یادآور طراحی ماژول دوربین پرچمدار وان پلاس است.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، وان پلاس واچ ۲ در دو نسخه Black Steel (مشکی) و Radiant Steel‌ (نقره‌ای) روانه بازار خواهد شد. نسخه نقره‌ای ساعت وان پلاس از یک بند سبز رنگ بهره می‌برد که با مدل سبز وان پلاس ۱۲ ست می‌شود. 

oneplus watch 1.jpg

 

در حالی که وان پلاس هنوز اشاره‌ای به سیستم عامل ساعت جدید خود نکرده است، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس واچ ۲ با WearOS عرضه خواهد شد که آن را به یک ساعت بالارده بدل می‌کند. همچنین قلب تپنده این پوشیدنی تراشه قدرتمند اسنپدراگون W5‌ نسل یک خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید