خانهاخبار
زمان رونمایی از ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا تایید شد

زمان رونمایی از ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا تایید شد

ایسوس به تازگی تایید کرد که پرچمدار جدید این برند در تاریخ ۲۴ اسفند برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

۲ اسفند ۱۴۰۲

ایسوس در طی چند سال اخیر چندین پرچمدار کامپکت را روانه بازار کرده است ولی حالا به نظر می‌رسد امسال شاهد تغییراتی در استراژی غول فناوری تایوان خواهیم بود. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که ایسوس به زودی از یک گوشی پرچمدار به نام ذنفون ۱۱ اولترا (Zenfone 11 Ultra) رونمایی خواهد کرد که احتمالا نسخه ری‌برند راگ فون ۸ پرو خواهد بود.

zenfone.jpg

 

ایسوس امروز با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) رسما تایید کرد که ذنفون ۱۱ اولترا در تاریخ ۱۴ مارس سال جاری میلادی (۲۴ اسفند) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. 

انتظار می‌رود ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا در رنگ‌بندی متنوعی شامل مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، آبی و سبز روانه بازار شود. 

zenfone 1.jpg

 

رندرهای ذنفون ۱۱ اولترا نشان داده‌اند که این گوشی احتمالا نسخه ری‌برند راگ فون ۸ پرو خواهد بود که با تغییرات طراحی جزئی همراه خواهد شد. با ظاهر خاص خود، ذنفون ۱۱ اولترا می‌تواند توجه عموم کاربران را به سوی خود جلب کند. با توجه به این که راگ فون ۸ پرو یکی از بهترین گوشی‌های مخصوص بازی بازار به شمار می‌رود، ذنفون ۱۱ اولترا نیز شانس بالایی برای تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین پرچمدارهای استاندارد بازار را خواهد داشت. 

مشخصات فنی ذنفون ۱۱ اولترا

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پرچمدار ایسوس به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزلوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. البته این گوشی می‌تواند در برخی از بازی‌ها به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نیز دست پیدا کند.

zenfone 2.jpg

 

تسک‌های پردازشی ذنفون ۱۱ اولترا توسط تراشه اسنپدراگو ۸ نسل سه انجام خواهد شد که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت UFS 4.0 همراه می‌شود.

برای تصویربرداری و عکاسی، ذنفون ۱۱ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

از دیگر مشخصات فنی ذنفون ۱۱ اولترا می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای دوگانه استریو را نام برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید