خانهاخبار
گوشی تاشوی جدید ویوو امکان اتصال به مک را خواهد داشت!

گوشی تاشوی جدید ویوو امکان اتصال به مک را خواهد داشت!

یکی از افشاگران در امروز تصاویری از گوشی ویوو ایکس فولد ۳ را منتشر کرده که قابلیت اتصال این گوشی به کامپیوتر‌های مک را به نمایش می‌گذارند.

۱ اسفند ۱۴۰۲

گوشی تاشوی جدید شرکت ویوو یا همان ایکس فولد ۳، فاصله چندانی تا عرضه به بازار ندارد و اکنون نیز شاهد انتشار تصویری از این محصول توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم. «Ice Universe» که معمولا در شبکه اجتماعی توییتر یا X فعالیت می‌کند؛ به تازگی تصاویری از این محصول را در شبکه اجتماعی ویبو قرار داده است.

vivo 1.jpg

این تصاویر، ویوو ایکس فولد ۳ را در زوایای مختلف نشان می‌دهند و نکته غافلگیر کننده آنها، اتصال این گوشی به صورت بی‌سیم به یک کامپیوتر مک است. کاربران همچنین می‌توانند تا با استفاده از کیبورد در بخش پایینی نمایشگر، ویوو ایکس فولد ۳ را به یک مک‌بوک مجازی تبدیل کنند!

vivo 3.jpg

این عکس‌ها همچنین فریم این گوشی را به نمایش می‌گذارند که در مقایسه با نسل‌های گذشته، حالتی تخت دارد. طراحی اسپیکر پایینی نیز تغییر کرده و پانچ هول دوربین سلفی نمایشگر درونی نیز حالا به گوشه منتقل شده است. دکمه پاور نیز طراحی تخت دارد و به احتمال زیاد، سنسور اثر انگشت نیز روی آن قرار گرفته است.

در نسل گذشته یا همان ویوو ایکس فولد ۲، شاهد دو سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بودیم و این امر، به احتمال عرضه این نسل در نسخه‌های معمولی و پرو قدرت می‌بخشد. این گوشی احتمالا به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم روانه بازار خواهد شد.

vivo 2.jpg

درباره گوشی جدید شرکت ویوو و امکان اتصال آن به کامپیوتر‌های مک چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید