خانهاخبار
اپل به دنبال یک قابلیت کاربردی برای اپل موزیک است

اپل به دنبال یک قابلیت کاربردی برای اپل موزیک است

اپل در حال توسعه قابلیتی است که در آن می‌توانید مجموعه موجود در حساب کاربری خود را از سرویس‌های دیگر مانند اسپاتیفای، به اپل موزیک انتقال دهید. قابلیتی بسیار کاربردی که می‌تواند برای خیلی از کاربران مفید باشد.

۱ اسفند ۱۴۰۲

اپل موزیک در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌ها و پلی لیست‌ها را از سرویس‌های پخش رقیب مانند اسپاتیفای به مجموعه خود وارد کنند.

apple-music-songshift-transfer.jpg

 

ارجاعات به این ویژگی در آخرین نسخه بتای اپل موزیک برای اندروید ابتدا توسط یک کاربر «Reddit» مشاهده شد و اکنون به طور مستقل تایید شده است که این ارجاعات به طور واقعی در APK یا کیت بسته اندروید وجود دارد.

به نظر می‌رسد این ویژگی یک تلاش مشترک با «SongShift» است، یک سرویس شخص ثالث طولانی مدت که به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌های موسیقی و پلی لیست‌های خود را بین سرویس‌های پخش موسیقی مختلف منتقل کنند.

تصاویر به اشتراک ‌گذاشته ‌شده در ردیت فرمان‌های جدیدی را در اپل موزیک برای اندروید نشان می‌دهند که در آنها شما می‌توانید «موسیقی و پلی لیست‌های ذخیره ‌شده‌ای را که در سایر سرویس‌های موسیقی ساخته‌اید به مجموعه اپل موزیک خود اضافه کنید». البته این گزینه در تنظیمات برنامه اندروید نیز ظاهر می‌شود.

به نظر می‌رسد این ویژگی هنوز کاملا کاربردی نیست و صفحه‌های نمایش برای همه افرادی که نسخه بتا را اجرا می‌کنند نشان داده نمی‌شود، که نشان می‌دهد اپل در مراحل اولیه آزمایش A/B یا آزمایش تقسیم‌بندی این ویژگی است. تست A/B روشی است که برای مقایسه دو نسخه از یک برنامه استفاده می‌شود و کاربران به‌طور تصادفی در معرض هر یک از نسخه‌ها قرار می‌گیرند. سپس از تجزیه و تحلیل آماری برای تعیین اینکه کدام تغییر برای یک هدف تبدیل معین بهتر عمل می کند استفاده می‌شود.

خدمات انتقال موسیقی شخص ثالث برای چند سال در دسترس بوده است، اما بسیاری از آنها بدون پرداخت یکباره یا اشتراک، عملکرد محدودی دارند. هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل موزیک ادغام SongShift را به طور کامل توسعه دهد، اما اگر این ویژگی را حفظ کند، احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت در برنامه اپل موزیک برای دستگاه‌های اپل ظاهر شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید