خانهاخبار
نسل جدید ردمی‌بوک پرو در کنار شیائومی ۱۴ اولترا معرفی خواهد شد

نسل جدید ردمی‌بوک پرو در کنار شیائومی ۱۴ اولترا معرفی خواهد شد

شرکت شیائومی بنا دارد تا نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود را در کنار گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا معرفی کند.

۱ اسفند ۱۴۰۲

شرکت شیائومی در امروز به طور رسمی اعلام کرده که سری ردمی‌بوک پرو ۲۰۲۴ طی رویداد ۲۲ فوریه (۳ اسفند) و در کنار پرچمدار اصلی این شرکت یا همان شیائومی ۱۴ اولترا معرفی خواهد شد. سری جدید لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی شیائومی قابلیت‌های منحصر به فرد متفاوتی را به همراه خواهند داشت که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان HyperOS Connect اشاره کرد. این ویژگی امکان تعامل با موبایل‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های مبتنی بر HyperOS شیائومی را فراهم می‌کند.

mi 1.jpg

سری ردمی‌بوک پرو ۲۰۲۴ نمایشگر‌های از نوع LCD و با رزولوشن 3.1K را به همراه خواهند داشت. نرخ نوسازی این نمایشگر‌ها، ۱۶۵ هرتزی است که تجربه لذت بخشی را حین استفاده از این دو محصول رقم می‌زند. با استناد به گزارشات پیشین، این سری چیپست‌های اینتل Core Ultra 5/7 را به همراه خواهند داشت که در کنار عملکرد بهبود یافته، مصرف انرژی مناسبی نیز دارند. 

این لپ‌تاپ‌ها با قابلیت پرفورمنس بوست، توانایی افزایش سرعت عملکرد خود را خواهند داشت و تکنولوژی اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی شیائومی نیز عملکرد آنها را در بخش‌های متفاوت نسبت به نسل‌های پیشین بهبود بخشیده است. این لپ‌تاپ‌ها همچنین در بخش عمر باتری نیز پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و به ادعای شیائومی، بیش از یک روز دوام می‌آورند.

mi 2.jpg

بدون شک مهم‌ترین تغییر در این نسل از ردمی‌بوک، تعامل بهتر با سایر دستگاه‌ها شیائومی است و به نظر رسیده که این شرکت در حال تحقق بخشیدن به رویای خود جهت خلق اکوسیستمی با کیفیت و کاربر پسند برای محصولات خود است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید