خانهاخبار
گلکسی رینگ در ماه ژوئیه و با قابلیت‌های مختلف عرضه خواهد شد

گلکسی رینگ در ماه ژوئیه و با قابلیت‌های مختلف عرضه خواهد شد

پوشیدنی موردانتظار سامسونگ از قابلیت‌هایی مانند الکتروکاردیوگرام (تست نوار قلب)، سنجش جریان خون و پرداخت بی‌سیم بهره خواهد برد و همراه با گوشی‌های تاشو این برند عرضه خواهد شد.

۱ اسفند ۱۴۰۲

ماه گذشته، سامسونگ با برگزاری اولین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد. در انتهای این مراسم اما غول فناوری کره از پوشیدنی موردانتظار خود یعنی گلکسی رینگ پرده‌برداری کرد ولی از ذکر جزئیات بیشتر پیرامون آن خودداری کرد.

حالا به تازگی اطلاعات جدیدی از گلکسی رینگ در اختیار کاربران قرار گرفته که خبر از عرضه آن در نیمه دوم سال جاری میلادی و همراه با نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ می‌دهند.

galaxy ring.jpg

 

افشاگری برجسته به نام Revegnus با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که گلکسی رینگ در طی رویداد آنپکد و در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. در این مراسم به احتمال زیاد شاهد رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ نیز خواهیم بود. 

گزارش شده که گلکسی رینگ از قابلیت الکتروکاردیوگرام (تست نوار قلب)، سنجش جریان خون و پرداخت بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد کاربران به کمک حلقه هوشمند سامسونگ می‌توانند دیگر دستگاه‌ها مانند لوازم هوشمند خانگی را کنترل کنند.

شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی رینگ در هشت اندازه مختلف عرضه خواهد شد. در حال حاضر، این پوشیدنی ظاهرا در مرحله تولید نمونه اولیه قرار دارد و تولید انبوه آن در نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. 

یک مقام ارشد سامسونگ نیز ماه گذشته ادعا کرد که گلکسی رینگ در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد معرفی این ساعت در ماه ژوئیه قطعی است. 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید