خانهاخبار
طراحی جدید ناتینگ فون 2a را در رندرهای جدید آن تماشا کنید

طراحی جدید ناتینگ فون 2a را در رندرهای جدید آن تماشا کنید

رندرهای تازه‌ای از میان‌رده ناتینگ منتشر شده که تغییرات طراحی مهم و برجسته آن را نشان می‌دهند.

 

۱ اسفند ۱۴۰۲

در حالی که اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات فنی ناتینگ فون 2a منتشر شده است، همچنان جزئیات طراحی این میان‌رده مشخص نشده است. چندی پیش، افشاگری شناخته‌شده رندرهایی از میان‌رده ناتینگ را در دسترس کاربران قرار داد که بعدا مشخص شد این تصاویر جعلی هستند.

حالا اما این افشاگر با به اشتراک‌گذاری رندرهای جدیدی از ناتینگ فون 2a ادعا می‌کند این تصاویر طراحی دقیق گوشی را نمایش می‌دهند.

Nothing phone 2a.jpg

 

افشاگری برجسته به نام OnLeaks با همکاری وبسایت SmartPrix رندرهای جدید ناتینگ فون 2a را منتشر کرده‌اند. این رندرها طراحی کاملا متفاوتی از آنچه در تصاویر قبلی دیده‌ایم را به نمایش می‌گذارند. ناتینگ فون 2a در این تصاویر در رنگ خاکستری تیره (Dark Gray) دیده می‌شود.

مهم‌ترین تغییر ناتینگ فون 2a به ماژول دوربین آن مربوط می‌شود چرا که در این گوشی ماژول دوربین به مرکز و بالای گوشی منتقل شده و سنسورهای آن به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. پنل پشتی گوشی همچنین میزبان سه بخش نورپردازی Glyph است که در پیرامون ماژول دوربین جای گرفته‌اند. 

Nothing phone 2a 2.jpg

 

در پنل جلویی گوشی نیز نمایشگر حفره‌دار و فریم تخت دستگاه را مشاهده می‌کنیم. در سمت راست گوشی کلید پاور دیده می‌شود در حالی که فریم چپ گوشی کلید‌های کنترل حجم صدا را در خود جای داده‌اند. ابعاد ناتینگ فون 2a برابر با ۱۶۲٫۲ در ۷۶٫۵ در ۸٫۷ میلی‌متر گزارش شده است.

Nothing phone 2a 1.jpg

 

ناتینگ اخیرا تایید کرد که ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مجهز خواهد شد که با بهبودهای مختلفی همراه شده است. همچنین شایعات اذعان داشته‌اند که میان‌رده ناتینگ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید