خانهاخبار
نخستین نشانه‌ها از رونمایی گلکسی A35 و A55‌ ظاهر شدند

نخستین نشانه‌ها از رونمایی گلکسی A35 و A55‌ ظاهر شدند

سامسونگ به تازگی صفحات پشتیبانی از دو میان‌رده موردانتظار خود را در وبسایت خود قرار داده که خبر از عرضه قریب‌الوقوع این گوشی‌ها می‌دهد. 

۱ اسفند ۱۴۰۲

سال گذشته میلادی، گلکسی A54 و گلکسی A34 در ماه مارس معرفی و روانه بازار شدند. حالا با توجه به این که به ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، کاربران منتظر رونمایی از نسل جدید میان‌رده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A55 و گلکسی A35 هستند.

در حال حاضر، سامسونگ هنوز زمان رونمایی از محصولات موردانتظار خود را مشخص نکرده ولی حالا نشانه‌هایی ظاهر شده که نشان می‌دهند گلکسی A55 و گلکسی A35 احتمالا به زودی معرفی خواهند شد. 

A55 render.jpg

رندر گلکسی A55

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ به تازگی صفحات پشتیبانی از گلکسی A55 و گلکسی A35 را برای چندین کشور اروپایی در دسترس قرار داده است. 

متاسفانه در این صفحات اشاره‌ای به مشخصات فنی این دو گوشی نشده و تنها عرضه گلکسی A55 در دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی تایید شده است. گلکسی A55 با شناسه مدل SM-A556B‌ و گلکسی A34 با شناسه مدل SM-A356B در وبسایت سامسونگ دیده شده‌اند. 

A55.jpg
A35 1.jpg

رندرهای گلکسی A35 و گلکسی A55‌ نشان می‌دهند که این گوشی‌ها نیز با زبان طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهند شد و تنها ویژگی Key Island‌ به آن‌ها اضافه خواهد شد. ویژگی Key Island‌ یک برآمدگی در فریم سمت راست دستگاه است که کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا در آن قرار گرفته‌اند. به علاوه، گلکسی A35 نیز ناچ قطره‌ای نسل قبلی را کنار خواهد گذاشت و به ناچ حفره مجهز خواهد شد.

A35 render.jpg

رندر گلکسی A35

مهمترین ویژگی گلکسی A55 را می‌توان سخت‌افزار جدید آن یعنی اگزینوس ۱۴۸۰ دانست چرا که این تراشه از پردازنده گرافیکی AMD بهره می‌برد. در واقع، گلکسی A55 به اولین گوشی سری گلکسی A بدل خواهد شد که با پردازنده گرافیکی AMD همراه می‌شود. گلکسی A35 نیز از اگزینوس ۱۳۸۰ برخوردار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید