خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ به طور کامل فاش شد!

مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ به طور کامل فاش شد!

پوشیدنی جدید سامسونگ که به زودی معرفی خواهد شد با بهبودهای قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی همراه می‌شود.

۱ اسفند ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ احتمالا به زودی از یک پوشیدنی جدید به نام گلکسی فیت ۳ (Galaxy Fit 3) رونمایی خواهد کرد که یک مچ‌بند هوشمند سلامتی محسوب می‌شود. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون این دستگاه منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند.

Fit 3.jpg

 

دو هفته پیش نیز سامسونگ به طور تصادفی صفحه پشتیبانی از گلکسی فیت ۳ را در وبسایت خود قرار داد و پس از اندکی این صفحه را حذف کرد. حالا اما به تازگی پوسترهای تبلیغاتی گلکسی فیت ۳ لو رفته که حاوی طراحی و تمامی مشخصات فنی این پوشیدنی موردانتظار هستند. 

وبسایت The Tech Lookout موفق شده که به پوسترهای تبلیغاتی گلکسی فیت ۳ دست پیدا کند و آن‌ها را به اشتراک بگذارد. 

Fit 3 1.jpg

 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی فیت ۳ به نمایشگر ۱٫۶ اینچی امولد مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۲۵۶ در ۴۰۲ و تراکم پیکسلی 302ppi پشتیبانی می‌کند. وزن و ابعاد دستگاه نیز برابر با ۳۶٫۸ گرم و ۴۲٫۹ در ۲۸٫۸ در ۹٫۹ میلی‌متر خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی فیت ۲ با نمایشگر ۱٫۱ اینچی تنها ۲۱ گرم وزن داشته است.

Fit 3 2.jpg

 

گلکسی فیت ۳ از حافظه رم ۱۶ مگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایتی بهره خواهد برد و با باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. این پوشیدنی به بدنه آلومینیومی مجهز شده و با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 همراه خواهد شد. گلکسی فیت ۳ همچنین تا فشار ۵ اتمسفری آب (عمق ۵۰ متری آب) مقاوم خواهد بود.

Fit 3 3.jpg

 

پوشیدنی جدید سامسونگ از دو سنسور نور و بارومتر (فشارسنج) برخوردار خواهد شد و در دو سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و صورتی به فروش خواهد رسید. 

پوسترهای گلکسی فیت ۳ تایید می‌کنند که پوشیدنی از قابلیت‌های تشخیص سقوط، ۱۰۰ حالت ورزشی متنوع و عمر باتری ۱۳ روزه پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های پایشگر ضربان قلب و کنترل میزان اکسیژن خون نیز در گلکسی فیت ۳ به کار رفته است. 

Fit 3 4.jpg

در حال حاضر، تمامی مشخصات فنی گلکسی فیت ۳ فاش شده ولی همچنان جزئیات مربوط به زمان عرضه، بازارهای هدف و قیمت این دستگاه در دسترس کاربران قرار نگرفته است. با این وجود، انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از گلکسی فیت ۳ رونمایی کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید