خانهاخبار
نسل جدید ایرپادز و ایرپادز مکس اواخر امسال از راه می‌رسند

نسل جدید ایرپادز و ایرپادز مکس اواخر امسال از راه می‌رسند

خبرنگار بلومبرگ امروز اطلاعات قبلی خود مبنی بر عرضه دو نوع ایرپادز نسل ۴ را تایید کرده، به علاوه اظهار کرده که ایرپادز مکس جدید نیز در کنار این مدل‌ها عرضه خواهد شد.

۱ اسفند ۱۴۰۲

طبق آخرین اطلاعاتی که مارک گورمن از بلومبرگ به اشتراک گذاشته، اپل همچنان قصد دارد تا اواخر امسال چندین مدل ایرپادز جدید را عرضه کند.

گورمن در نسخه اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ماه) خبرنامه «Power On» خود گفت که اپل قصد دارد دو مدل ایرپاد نسل چهارم را منتشر کند و ایرپادز مکس هم را در اواخر سال ۲۰۲۴ به روز کند. حالا او  امروز تایید کرده که این برنامه «هنوز به قوت خود باقی است».

airpods-3-orange.jpg

 

گورمن انتظار دارد که ایرپادزهای نسل چهارم پایه دارای طراحی جدید با تناسب بهتر، کیفیت صدای بهبود یافته و کیس شارژ به روز شده با درگاه USB-C باشند. او همچنین انتظار دارد که ایرپادزهای نسل چهارم با قابلیت حذف نویز فعال و یک اسپیکر تعبیه شده بر روی کیس شارژ وجود داشته باشد که بتواند صدایی را برای ردیابی موقعیت مکانی موقع استفاده از ویژگی «فایند مای» پخش کند.

او گفته که اپل قصد دارد پس از عرضه دو مدل مذکور از نسل چهارم، نسل دوم و نسل سوم ایرپادز را متوقف کند.

به گفته این افشاگر، ایرپادز مکس به‌روزرسانی‌شده به جای پورت لایتنینگ از درگاه USB-C برای شارژ و پخش صدا با سیم بهره می‌برد، اما هیچ تغییر عمده دیگری انتظار نمی رود. او همچنین گفت که این هدفون رو گوشی ممکن است در رنگ‌های جدید نیز در دسترس باشد اما احتمالا گزینه‌های رنگی فعلی یعنی سبز، صورتی، نقره‌ای، آبی آسمانی و خاکستری فضایی نیز حفظ شوند.

گورمن انتظار دارد ایرپادز پرو جدید در سال ۲۰۲۵ با تغییرات طراحی و یک تراشه به روز شده عرضه شود، که ممکن است به تراشه H3 برای بهبود کیفیت صدا اشاره داشته باشد.

اپل نسل سوم ایرپادز را در رویداد اکتبر ۲۰۲۱ (مهرماه ۱۴۰۰) خود رونمایی کرد، در حالی که ایرپادز مکس در یک بیانیه مطبوعاتی در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) معرفی شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید