خانهاخبار
دیگر نیازی به باز کردن استوری‌ها نیست؛ پیش‌نمایش‌های بزرگ واتس‌اپ

دیگر نیازی به باز کردن استوری‌ها نیست؛ پیش‌نمایش‌های بزرگ واتس‌اپ

واتس‌اپ قصد دارد نحوه ارائه ویژگی استوری‌های خود به کاربران را بازنگری کند و این امکان را فراهم سازد تا اطلاعات بیشتری را تنها با یک نگاه دریافت کنند.

۱ اسفند ۱۴۰۲

امکان پیش‌نمایش استوری‌های بزرگ‌تر در واتس‌اپ 

واتس‌اپ، پیشتاز اپلیکیشن‌های پیام‌رسان فوری در سراسر جهان، به دنبال بهبود تجربه کاربری خود در استفاده از استوری‌هاست.

این برنامه که همچنان برای بسیاری از افراد به عنوان ابزار اصلی ارتباط در دسترس است، این بار با ارائه پیش‌نمایش‌های بزرگ‌تر از استوری‌های ندیده، تلاش دارد پیمایش لیست‌های طولانی را برای کاربران آسان‌تر کند.

استوری‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ارتباطی در برنامه‌های پیام‌رسان مدرن مطرح هستند. با این وجود، واتس‌اپ با تمرکز بر ساخت جامعه و افزایش تعامل کاربران، قصد دارد نحوه ارائه استوری‌ها را بازنگری کند و امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری را برای کاربران فراهم سازد.

به نظر می‌رسد واتس‌اپ قصد دارد نحوه ارائه ویژگی استوری‌های خود به کاربران را بازنگری کند و این امکان را فراهم سازد تا اطلاعات بیشتری را تنها با یک نگاه دریافت کنند.

به‌روزرسانی بخش استوری‌ها در واتس‌اپ 

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، واتس‌اپ در حال بررسی به‌روزرسانی صفحه استوری‌ها است. طبق این گزارش، در یکی از به‌روزرسانی‌های آینده، انتظار می‌رود که بخش «نمایشگر استوری‌ها» بازطراحی شود.

این بخش، همچنان در بالای تب به‌روزرسانی‌ها واقع شده و پنجره‌های پیش‌نمایش بزرگ‌تری را به ارمغان خواهد آورد. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا با مرور سریع، اولین استوری هر فرد را بدون نیاز به باز کردن آن مشاهده کنند.

آپدیت جدید در واتس‌اپ اندروید: بهبود قابلیت‌های مشترک

آپدیت جدید در واتس‌اپ اندروید: بهبود قابلیت‌های مشترک

به تازگی، در نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ، تغییراتی اعمال شده که تجربه کاربران را بهبود می‌بخشد. یک نوار بالایی با تب‌های اختصاصی برای بخش‌های Communities، Chats، Updates و Calls اضافه شده است.

در تب Updates، کاربران اندروید دیگری که کانالی در واتس‌اپ دنبال نمی‌کنند، اکنون دسترسی به یک فهرست اسکرول عمودی برای همه استوری‌ها دارند. این تغییر باعث اختصاص دادن فضای بیشتری از پیش‌نمایش استوری شده است.

اما اگر شما کانال‌ها را دنبال می‌کنید، تجربه شما مشابه اینستاگرام خواهد بود. یک نشانگر دایره‌ای برای استوری‌ها در یک لیست اسکرول افقی به شما ارائه می‌شود، اما پیش‌نمایش واقعی موجود نیست.

بازطراحی جدید واتس‌اپ: تجربه‌ای نوین با تمرکز بر محتوا

بر طبق شایعات، این بازطراحی به تغییرات مفیدی همراه خواهد بود که می‌تواند تجربه استفاده از این پلتفرم را برای کاربران بهبود بخشد.

یکی از تغییرات اصلی در این بازطراحی، انتقال تب‌ها به پایین صفحه است که این امر می‌تواند دسترسی به امکانات مختلف واتس‌اپ را برای کاربران راحت‌تر کند.

همچنین بخش استوری‌ها نیز با این بازطراحی به صورت یک لیست با قابلیت اسکرول افقی و پیش‌نمایش‌های بزرگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گفته منابع، این بازطراحی جدید بیشتر بر محتوا تمرکز دارد تا نام کاربر، که این می‌تواند بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری واتس‌اپ به ارمغان بیاورد. 

اطلاعات بیشتر درباره این بازطراحی و جزئیات اجرایی آن هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که این تغییرات منجر به بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری واتس‌اپ شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید