خانهاخبار
وان پلاس عرضه ساعت جدید خود را رسما تایید کرد

وان پلاس عرضه ساعت جدید خود را رسما تایید کرد

وان پلاس با انتشار تیزری خبر از عرضه یک ساعت هوشمند داد که احتمالا با نام وان پلاس واچ ۲ عرضه می‌شود و به نمایشگر دایره‌ای‌شکل مجهز است. 

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

در حال حاضر، ساعت‌های هوشمند زیادی مانند سری اپل واچ و سری گلکسی واچ در بازار وجود دارند و کاربران از انتخاب‌های متنوعی برای خرید ساعت هوشمند بهره می‌برند. حالا به نظر می‌رسد به زودی ساعت جدیدی از سوی برند وان پلاس معرفی می‌شود که محصولی بالارده خواهد بود.

شایعات قبلی ادعا کرده بودند که وان پلاس به زودی از یک ساعت هوشمند به نام وان پلاس واچ ۲ رونمایی خواهد کرد. وان پلاس نیز به تازگی تیزری از یک ساعت را به اشتراک گذاشته که به نظر مهر تاییدی بر گزارش‌های پیشین است. 

Oneplus.jpg

 

وان پلاس تیزر رسمی خود را در انجمن رسمی خود منتشر کرده و از کاربران پرسیده است که محصول حاضر در تصویر چه دستگاهی است. تیزر ساعت جدید وان پلاس با رندرهای قبلی این ساعت کاملا مطابقت دارد و نمایشگر دایره‌ای‌شکل و برآمدگی سمت راست آن را نشان می‌دهد. 

انتظار می‌رود که وان پلاس واچ ۲ در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) معرفی شود. رویداد موردنظر در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد.

Oneplus 1.jpg

رندر وان پلاس واچ ۲

نسل اول وان پلاس واچ که در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد بیشتر به یک دستبند سلامتی با نمایشگر بزرگ شبیه بود چرا که این ساعت از سیستم عامل هوشمند بهره نمی‌برد. در این راستا، وان پلاس واچ را نمی‌توان یک ساعت هوشمند بالارده به شمار آورد.

وان پلاس واچ ۲ اما احتمالا با سیستم عامل WearOS عرضه خواهد شد که آن را به یک ساعت هوشمند تمام عیار با قابلیت‌های متنوع بدل خواهد کرد. همچنین این ساعت احتمالا به تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک مجهز خواهد شد که از قدرت پردازشی قابل توجهی بهره می‌برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید