خانهاخبار
اولین گوشی تاشو فلیپ نوبیا در گواهی 3C ثبت شد

اولین گوشی تاشو فلیپ نوبیا در گواهی 3C ثبت شد

نوبیا در حال توسعه اولین گوشی تاشو صدفی خود است که حالا با شارژ ۳۳ واتی در گواهی 3C ثبت شده است.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

در حالی که گزارش شده چندین برند شناخته‌شده مانند اوپو و ویوو تولید گوشی‌های تاشو خود را متوقف خواهند کرد، به نظر می‌رسد نوبیا قصد عرضه دو گوشی تاشو را دارد که شامل یک دستگاه فولد و یک گوشی تاشو صدفی (فلیپ) می‌شوند. 

نوبیا فلیپ که به عنوان اولین گوشی تاشو فلیپ برند نوبیا عرضه خواهد شد اخیرا در گواهی چینی 3C قرار گرفت. ثبت شدن نوبیا فلیپ در این گواهی نشان می‌دهد که این گوشی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. 

nubia.jpg

 

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گواهی 3C، نوبیا فلیپ با شناسه مدل NX724J از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در این گواهی متاسفانه اشاره‌ای به فناوری شارژ بی‌سیم گوشی نشده است. گواهی 3C همچنین نشان می‌دهد که نوبیا فلیپ احتمالا با آداپتور شارژی عرضه خواهد شد که به بازار چین تعلق دارد. در این رابطه، به نظر می‌رسد محصول نوبیا در ابتدا برای بازار چین معرفی می‌شود.

در حال حاضر، دیگر جزئیات فنی نوبیا فلیپ شامل تراشه، سیستم دوربین، نمایشگر و باتری آن نامشخص است و انتظار می‌رود در گزارش‌های بعدی مشخصات فنی این گوشی نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در کنار نوبیا فلیپ، این برند از یک گوشی تاشو فولد به نام نوبیا Z60 فولد نیز رونمایی خواهد کرد که احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، نمایشگر‌های امولد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی مجهز خواهد شد. شایان ذکر است که هر دو گوشی تاشو نوبیا چندی پیش نیز در پایگاه اطلاعاتی IMEI ثبت شدند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید