خانهاخبار
احتمال اضافه شدن قابلیت افکت‌های دوربین در گوگل‌مسیج

احتمال اضافه شدن قابلیت افکت‌های دوربین در گوگل‌مسیج

به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش «افکت‌های دوربین» جدیدی برای گوگل‌مسیج است. این افکت‌ها، کاربران امکان می‌دهند پیام‌های خود را خلاقانه‌تر و جذاب‌تر کنند.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

قابلیت افکت‌های دوربین در گوگل‌مسیج

گوگل‌مسیج در جریان الزامات GMS گوگل، به عنوان برنامه پیام‌رسان پیش‌فرض بر روی بسیاری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی قدرت گرفته است.

این اپلیکیشن، با ویژگی‌های خوبی که دارد، اکثر کاربران را برای ارتباطات روزانه خود راضی نگه داشته است. کاربران معمولی Google Messages می‌توانند منتظر ویژگی‌های هیجان‌انگیزتری مانند جلوه‌های دوربین احتمالی و ظاهر کلی تمیزتر باشند.

کشف ویژگی‌های آتی در برنامه Google Messages

قابلیت افکت‌های دوربین در گوگل‌مسیج

وب‌سایت TheSpAndroid با بررسی کدهای پنهان درون برنامه گوگل‌مسیج، به سرنخ‌هایی از ویژگی‌های آینده این برنامه دست یافته است.

یکی از این سرنخ‌ها نشان می‌دهد که در آینده، برنامه پیام‌های گوگل ممکن است از یک قابلیت دوربین اختصاصی برخوردار شود که کاملاً مستقل از اپلیکیشن دوربین موبایل خود است.

به گفته گزارش‌ها، این دوربین احتمالاً قابلیت‌های افکت جدیدی را خواهد داشت، اما جزئیات بیشتری درباره ماهیت این افکت‌ها هنوز منتشر نشده است. اما احتمالاً گوگل به کاربران امکان فعال یا غیرفعال کردن این افکت‌ها را خواهد داد.

 

ویژگی مخاطبین برتر در Google Messages به خطر افتاده است

ویژگی مخاطبین برتر در Google Messages

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ویژگی مخاطبین برتر در برنامه Google Messages ممکن است به زودی حذف شود. 

بر اساس توضیحات موجود، به نظر می‌رسد که حذف این ویژگی احتمالاً به دلیل جنبه‌های داخلی دیباگ برنامه انجام می‌شود. این تصمیم ممکن است بر تجربه کاربری کاربران گوگل‌مسیج تأثیر بگذارد و نیاز به راهکارهای جایگزین برای دسترسی به مخاطبین مورد علاقه خود را ایجاد کند.

تاکنون، گوگل اظهاری درباره زمان‌بندی حذف این ویژگی نداشته است، اما کاربران به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند.

حذف گزینه پیش‌نمایش پیام‌های پیش‌نویس در برنامه پیام‌های گوگل

حذف گزینه پیش‌نمایش پیام‌های پیش‌نویس در برنامه پیام‌های گوگل

به طور مشابه با تغییراتی که در طراحی و رابط کاربری برنامه‌ها اعمال می‌شود، گوگل گزینه پیش‌نمایشِ پیام‌های پیش‌نویس را از صفحه اصلی برنامه پیام‌های گوگل حذف می‌کند.

این تغییر به نظر می‌رسد که به عنوان یک گام جهت تمیزتر شدن واسط کاربری برنامه معرفی شده است. با این حال، این تغییر ممکن است تاثیراتی ناخواسته را بر تعامل کاربران با این برنامه داشته باشد.

نمایش پیش‌نویس‌ها در بالای لیست پیام‌ها به‌عنوان یک یادآور برای ارسال آن‌ها عمل می‌کند، اما حذف این گزینه می‌تواند باعث شود که برخی پیام‌ها فقط به صورت ذهنی ارسال شوند و در واقعیت ارسال نشوند. در نتیجه، این اقدام ممکن است منجر به کاهش فعالیت و تعامل کاربران با برنامه شود.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم که گوگل این تغییر را به طور دائم برای برنامه پیام‌های گوگل در نظر می‌گیرد یا خیر. این تغییرات ممکن است به منظور بهبود عملکرد و افزایش کارایی برنامه انجام شده باشند، اما از طرف دیگر، احتمالاً نیاز به تعدیلات و بهبودهای بیشتری را نیز دارند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید