خانهاخبار
گوشی تاشو هواوی در این تاریخ معرفی می‌شود

گوشی تاشو هواوی در این تاریخ معرفی می‌شود

هواوی امروز به طور رسمی تایید کرد که گوشی تاشو هواوی پاکت ۲ در طی هفته جاری معرفی می‌شود.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

هواوی در سال ۲۰۲۱ میلادی از اولین گوشی تاشو صدفی (فلیپ) خود موسوم به هواوی P50 پاکت (P50 Pocket) رونمایی کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی، هواوی دومین گوشی تاشو خود یعنی هواوی پاکت S را روانه بازار کرد که یک محصول میان‌رده پرمیوم به شمار می‌رفت.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی امروز و به طور رسمی تایید کرد که نسل جدید گوشی تاشو فلیپ این برند به نام هواوی پاکت ۲ در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای بازار چین معرفی خواهد شد. متاسفانه این برند هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی خود نکرده ولی گزارش‌های قبلی بخشی از جزئيات فنی هواوی پاکت ۲ را فاش کرده‌اند.

Huawei.jpg

 

طبق این گزارش‌ها، هواوی پاکت ۲ از طراحی مشابه نسخه‌های قبلی خود یعنی P50 پاکت و پاکت S بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار داریم محصول جدید هواوی به دو ماژول دایره‌ای‌شکل مجهز شود که یکی شامل سیستم دوربین و دیگری شامل نمایشگر ثانویه می‌شود. 

هواوی پاکت ۲ احتمالا در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش به فروش خواهد رسید که شایعات ادعا کرده‌اند نسخه بنفش‌رنگ آن از پنل پشتی چرمی بهره خواهد برد و دو مدل دیگر به پنل شیشه‌ای مجهز خواهند شد. همچنین هواوی یک مدل ویژه از هواوی پاکت ۲ را روانه بازار خواهد کرد که با پسوند آرت (Art) همراه می‌شود.

Huawei 1.jpg

 

از نظر مشخصات فنی، هواوی پاکت ۲ از باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی مجهز خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، گوشی تاشو هواوی از حجیم‌ترین باتری به کار رفته در یک گوشی تاشو صدفی برخوردار خواهد شد.

قلب تپنده دستگاه هواوی تراشه Kirin 9000s خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی هواوی پاکت ۲ می‌توان به فناوری اتصال ماهواره‌ای و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید