خانهاخبار
ناتینگ فون 2a به امتیاز چشمگیری در بنچمارک آنتوتو دست پیدا کرد

ناتینگ فون 2a به امتیاز چشمگیری در بنچمارک آنتوتو دست پیدا کرد

میان‌رده جدید ناتینگ که به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ مجهز است موفق شد امتیازی چشمگیر را در بنچمارک آنتوتو به خود اختصاص دهد.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

در حالی که هنوز دو هفته تا رونمایی از ناتینگ فون 2a زمان باقی مانده است، امروز گزارشی جدید پیرامون میان‌رده ناتینگ در دسترس قرار گرفت که حاوی امتیاز این گوشی در بنچمارک آنتوتو است. در این گزارش، امتیاز کلی ناتینگ فون 2a با دو گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو و وان پلاس نورد CE 3 مقایسه شده است. 

شایان ذکر است که تا قبل از معرفی رسمی گوشی‌ها، مدل‌های اولیه دستگاه‌ها در بنچمارک‌ها لیست می‌شوند و امکان دارد عملکرد آن‌ها با نسخه نهایی متفاوت باشد. در نتیجه، نمی‌توان به دقیق بودن نتایج بنچمارک‌ها اعتماد کرد. با این وجود، بنچمارک‌ها یک دید کلی از قدرت پردازشی خام گوشی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

nothing phone 2a.jpg

از چپ به راست: ناتینگ فون 2a، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و وان پلاس نورد CE 3

در بنچمارک آنتوتو، ناتینگ فون 2a موفق شده امتیاز کلی ۷۳۸٬۱۶۴ را به خود اختصاص دهد. به طور دقیق‌تر، این گوشی در بخش پردازنده مرکزی امتیاز ۲۳۶٬۷۸۸ را کسب کرده و در بخش پردازنده گرافیکی نیز امتیاز ۱۸۰٬۵۱۶ را ثبت کرده است. در تست حافظه، ناتینگ فون 2a به امتیاز ۱۳۷٬۲۸۸ دست پیدا کرده است. در آزمون تجربه کاربری، میان‌رده ناتینگ امتیاز ۱۸۳٬۵۷۲ کسب کرده است.

شایعات اذعان داشته‌اند که ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ مجهز خواهد بود. برای مقایسه، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس که از تراشه مشابه بهره می‌برد امتیاز کلی پایین‌تری را در آنتوتو ثبت کرده است. از سوی دیگر، امتیاز وان پلاس نورد CE 3 که از تراشه اسنپدراگون 782G برخوردار است نیز فاصله قابل توجهی با امتیاز ناتینگ فون 2a دارد.

مشخصات فنی ناتینگ فون 2a

طبق گزارش‌های غیر رسمی، میان‌رده ناتینگ نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خواهد داشت. به همراه تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰، این گوشی در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

nothing phone 2a 1.jpg

 

پنل پشتی ناتینگ فون 2a میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با شارژ ۴۵ واتی و اندروید ۱۴ مبتنی بر NothingOS 2.5 روانه بازار شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون 2a در کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ یورویی به فروش خواهد رسید. به علاوه، کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی برچسب قیمتی ۳۹۹ یورویی را به همراه خواهد داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید