خانهاخبار
پیکسل فولد ۲ را در اولین رندر سه‌بعدی آن تماشا کنید

پیکسل فولد ۲ را در اولین رندر سه‌بعدی آن تماشا کنید

رندرهایی سه‌بعدی از نسل جدید گوشی تاشو گوگل فاش شده که بر اساس شایعات پیشین طراحی شده و ظاهر جدید ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهند.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

اوایل ماه جاری، تصویری واقعی از گوشی تاشو موردانتظار گوگل یعنی پیکسل فولد ۲ فاش شد که طراحی پنل پشتی و نمایشگر کاور آن را نشان می‌دهد. با این وجود، تصویر موردنظر از چندان کیفیت بالایی بهره نمی‌برد و مقداری مات بود. 

حالا اما یک یوتوبر به نام TT Technology رندرهایی سه‌بعدی از پیکسل فولد ۲ را به اشتراک گذاشته که تصویری واضح‌تر از این گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته باید خاطرنشان کرد که این رندرها بر اساس گزارش‌های پیشین طراحی شده‌اند و ظاهر نهایی دستگاه را نشان نمی‌دهند.

pixel fold 2 1.jpg

همانطور که در این رندرها مشخص است، پنل پشتی پیکسل فولد ۲ با یک بازطراحی مهم همراه خواهد شد که به ماژول دوربین گوشی مربوط می‌شود. به جای نوار فلزی دوربین که امضای طراحی گوشی‌های پیکسل به شمار می‌رود، پیکسل فولد ۲ از ماژول مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد شد. 

سنسورها اما در یک بریدگی کپسولی‌شکل جای گرفته‌اند و فلاش LED نیز در سمت راست این بریدگی دیده می‌شود. همچنین گوشه‌های پیکسل فولد ۲ نیز کمی گرد هستند.

pixel Fold 2.jpg

گزارش شده که پیکسل فولد ۲ از سیستم دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو می‌شود. در حال حاضر، هنوز نوع سنسور چهارم مشخص نیست ولی احتمالا این سنسور یا لنز تله‌فوتو پریسکوپی و یا سنسور ToF خواهد بود.

شایعات ادعا کرده‌اند که پیکسل فولد ۲ از تراشه تنسور G4 بهره خواهد برد و گوگل از تراشه تنسور G3 در گوشی خود استفاده نخواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز اطلاعات چندانی پیرامون پیکسل فولد ۲ فاش نشده ولی امید می‌رود که در طی ماه‌های آینده جزئيات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید