خانهاخبار
زمان رونمایی و طراحی ریلمی ۱۲ پلاس تایید شد

زمان رونمایی و طراحی ریلمی ۱۲ پلاس تایید شد

میان‌رده جدید ریلمی در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند)‌ برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲

گوشی جدید برند ریلمی موسوم به ریلمی ۱۲ پلاس چندی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی TENAA لیست شد که بیانگر عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک بود. حالا اما به تازگی ریلمی زمان رونمایی و طراحی میان‌رده جدید خود را به طور رسمی تایید کرده است.

Realme 12+ 1.jpg

 

طبق اعلام رسمی، ریلمی ۱۲ پلاس در تاریخ ۲۹ فوریه مصادف با ۱۰ اسفند و در طی یک رویداد که در کشور مالزی برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. البته ریلمی در همین رویداد گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس را برای بازار مالزی عرضه خواهد کرد.

شعبه مالزی برند ریلمی همچنین تیزری از ریلمی ۱۲ پلاس را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. برخلاف سری ریلمی ۱۲ پرو، این گوشی از نمایشگر و فریم تخت بهره خواهد برد. به علاوه، ریلمی ۱۲ پلاس در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل است که در آن سه دوربین جای گرفته است. پنل پشتی ریلمی ۱۲ پلاس از جنس چرم مصنوعی است که با دو رنگ سبز و بژ همراه می‌شود.

Realme 12+ 2.jpg

مشخصات فنی ریلمی ۱۲ پلاس

طبق گزارش‌های غیر رسمی، میان‌رده ریلمی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. برای عکاسی، ریلمی ۱۲ پلاس از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی LYT-600 سونی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده ریلمی ۱۲ پلاس تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی دریافت می‌کند.

Realme 12+.jpg

ریلمی ۱۲ پلاس در سمت چپ / ریلمی ۱۲ پرو پلاس در سمت راست

ریلمی ۱۲ پلاس با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگاباتی روانه بازار خواهد شد. ابعاد و وزن میان‌رده ریلمی به ترتیب برابر با ۱۶۳ در ۷۵٫۵ در ۷٫۹ میلی‌متر و ۱۹۰ گرم گزارش شده است. این گوشی همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر RealmeUI 5.0 به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید