خانهاخبار
گوشی بعدی ایسوس تراشه پرچمدار کوالکام را به همراه دارد

گوشی بعدی ایسوس تراشه پرچمدار کوالکام را به همراه دارد

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra به تازگی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲

با توجه به گزارش‌ها و شایعات پیشین، ایسوس به زودی از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد که ذنفون ۱۱ اولترا (Zenfone 11 Ultra) نام خواهد داشت. در این رابطه، اخیرا رندرهایی از این گوشی در دسترس قرار گرفت که طراحی آن را نشان می‌دادند.

امروز نیز ذنفون ۱۱ اولترا در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی این بنچمارک، گوشی موردانتظار ایسوس تراشه پرچمدار کوالکام را به همراه خواهد داشت.

Zenfone.jpg

ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. البته انتظار می‌رود نسل جدید ذنفون در کانفیگ‌های حافظه رم متنوع‌تری به فروش برسد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، پرچمدار ایسوس موفق شده به ترتیب امتیازهای ۲۲۲۶ و ۶۹۴۹ را به خود اختصاص داده است. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که ذنفون ۱۱ اولترا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. پنل جلویی گوشی نیز میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

Zenfone 1.jfif

انرژی موردنیاز گوشی ایسوس توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی تامین خواهد شد. نمایشگر دستگاه نیز یک پنل امولد ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر  فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

در حال حاضر، ایسوس هنوز زمان رونمایی از ذنفون ۱۱ اولترا را تایید نکرده ولی امکان دارد شاهد رونمایی از این گوشی در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید