خانهاخبار
هیاهوی ویژن پرو خوابید؛ برخی از کاربران هدست اپل را پس دادند!

هیاهوی ویژن پرو خوابید؛ برخی از کاربران هدست اپل را پس دادند!

برخی از کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل اعلام کرده‌اند که وزن زیاد ویژن پرو باعث ناراحتی است و همچنین کاربری آن به طرز قابل توجهی محدود است.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲

هیچ شکی وجود ندارد که هدست واقعیت ترکیبی اپل یعنی ویژن پرو یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین محصولات حال حاضر دنیای فناوری به شمار می‌رود ولی این دستگاه همچنین با مشکلات و اشکالاتی روبه‌روست که شامل قیمت بالا، وزن زیاد و کاربری محدود آن می‌شوند. 

بسیاری از طرفداران و کاربران اپل با اشتیاق هدست ویژن پرو را خریداری کردند ولی حالا به نظر می‌رسد تعداد زیادی از این کاربران تصمیم گرفته‌اند که هدست خود را به اپل بازگردانند. 

vision pro.jpg

 

سیاست فروش و باز پس‌گیری اپل به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهد تا محصول خود را تا ۱۴ روز پس از خرید بازگردانند و تمام پول خود را دریافت کنند. البته امکان تعویض دستگاه نیز وجود دارد. برای پس فرستادن محصول، دستگاه، لوازم جانبی و نحوه بسته‌بندی آن در شرایط اولیه باشد.  

این شرایط فروش باعث شد که بسیاری از کاربران، طرفداران و تولیدکنندگان محتوا ویژن پرو را خریداری کنند، برای چند روز از آن استفاده کنند تا با آینده محصولات واقعیت ترکیبی آشنا شوند و سپس آن را پس دهند.

وبسایت TheVerge گزارش‌های زیادی را پیرامون مسئله پس فرستادن هدست ویژن پرو دریافت کرده که اکثر آن‌ها به مشکل عدم راحتی استفاده از ویژن پرو اشاره کرده‌اند. عدی زیادی از کاربران ادعا کرده‌اند که کار با هدست آزاردهنده است و باعث سردرد و بیماری حرکت (Motion Sickness) می‌شود.

vision pro 1.jpg

 

دیگر مشکل ویژن پرو مربوط به وزن زیاد آن می‌شود و گزارش شده که وزن دستگاه روی بخش جلویی آن پخش شده که برای کاربران موضوعی آزاردهنده است. تعدادی از کاربران ویژن پرو همچنین ادعا کرده‌اند که استفاده از هدست سبب خشکی و قرمز شدن چشم می‌شود.

جدا از مسئله راحتی در استفاده، کاربران همچنین اذعان داشته‌اند که ویژن پرو در برابر قیمتی که طلب می‌کند چندان کاربری گسترده‌ای ندارد و قابلیت‌های زیادی را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهد.

شایان ذکر است که این گزارش‌ها تنها از طرف برخی از کاربران منتشر شده و بیانگر وضعیت هدست ویژن پرو در کل بازار نیست. بسیاری از مشکلاتی که کاربران گزارش کرده‌اند در شایعاتی که قبل از عرضه این هدست منتشر شده بودند نیز ذکر شده بود. در این راستا، به نظر می‌رسد اپل در حال کار روی رفع کردن این مشکلات است.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید