خانهاخبار
طراحی پنل جلویی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد؛ اولین مدل اولترا با نمایشگر تخت؟!

طراحی پنل جلویی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد؛ اولین مدل اولترا با نمایشگر تخت؟!

رندرهایی از پرچمدار پرمیوم شیائومی فاش شده که طراحی پنل جلویی و نمایشگر تخت این گوشی را نشان می‌دهند.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

انتظار می‌رود شیائومی به زودی از پرچمدار پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کند. در این رابطه، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون محصول موردانتظار این برند منتشر شده است. حالا بر اساس جدیدترین این گزارش‌ها، به تازگی طراحی پنل جلویی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شده که ظاهرا با یک تغییر مهم همراه خواهد شد.

وبسایت MySmartPrice امروز تصاویری رندری از شیائومی ۱۴ اولترا را به اشتراک گذاشت که حاوی طراحی پنل جلویی دستگاه هستند. روز گذشته نیز این وبسایت رندرهای پنل پشتی دستگاه را در اختیار کاربران قرار داد.

Xiaomi 14 ultra.jpg

همانطور که در تصاویر جدید شیائومی ۱۴ اولترا مشخص است، پرچمدار شیائومی از گوشه‌های گرد و حاشیه‌های فوق نازک بهره خواهد برد. به علاوه، نمایشگر دستگاه در خود ناچ حفره را جای داده که محل قرارگیری دوربین سلفی است. 

مهمترین تغییر طراحی شیائومی ۱۴ اولترا به لبه‌های تخت نمایشگر آن مربوط می‌شود. نسل‌های قبلی سری اولترا شیائومی با نمایشگر خمیده روانه بازار شده‌اند ولی حالا به نظر می‌رسد شیائومی امسال نمایشگر تخت را برای پرچمدار خود انتخاب کرده است. در واقع، شیائومی ۱۴ اولترا به اولین مدل تاریخ اولترا شیائومی بدل خواهد شد که با نمایشگر تخت همراه می‌شود.

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی ۱۴ اولترا به نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر QHD پلاس مجهز خواهد شد که میزبان سنسور اثر انگشت است. دوربین سلفی نیز دستگاه سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید