خانهاخبار
ویوو و اوپو احتمالا از بازار گوشی‌های تاشو خارج می‌شوند

ویوو و اوپو احتمالا از بازار گوشی‌های تاشو خارج می‌شوند

گزارش شده در حالی که سامسونگ و هواوی در حال توسعه محصولات جدید تاشو خود هستند، برندهایی مانند اوپو و ویوو قصد دارند که از بازار گوشی‌های تاشو خارج شوند.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

رقابت‌ها در بازار گوشی‌های داغ‌تر از قبل شده چرا که حالا برندهای بیشتری در این بازار حضور دارند و گوشی‌های تاشو متنوع‌تری نیز روانه بازار شده است. سال گذشته، وان پلاس و گوگل اولین گوشی‌های تاشو خود را معرفی کردند و سایر برندها مانند سامسونگ و اوپو نیز نسل جدید محصولات تاشو خود را در اختیار کاربران قرار دادند.

حالا اما گزارشی عجیب منتشر شده مبنی بر این که برندهای ویوو و اوپو قصد دارند که بازار گوشی‌های تاشو خارج شوند. امکان دارد که خروج از بازار گوشی‌های تاشو شامل برند وان پلاس نیز باشد چرا که وان پلاس اوپن نسخه بازار جهانی اوپو فایند N3 محسوب می‌شود.

oppo find N3.jpg

اوپو فایند N3

ظاهرا ویوو و اوپو به دلیل کاهش شدید سهم آن‌ها از بازار گوشی‌های تاشو تصمیم گرفته‌اند از این بازار کنار روند. در صورت صحت این موضوع، هواوی و سامسونگ می‌توانند از فرصت استفاده کنند و سهم خود از بازار را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

شایعات ادعا کرده‌اند که هواوی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نمایشگر ۱۰ اینچی است که دو بار تا می‌شود. در واقع، این گوشی به دو لولا مجهز خواهد شد و شکلی به حرف «Z» زبان انگلیسی خواهد داشت. محصول موردانتظار هواوی احتمالا تا قبل از ماه ژوئن سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، گزارش شده که سامسونگ نیز فرآیند توسعه نمایشگر رول‌شوند را به پایان رسانده است. به علاوه، ظاهرا انتظارها برای عرضه یک گوشی تاشو با نمایشگر رول‌شونده افزایش پیدا کرده است. در نتیجه، احتمال دارد که در آینده شاهد معرفی این گوشی سامسونگ باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید