خانهاخبار
زمان رونمایی از ویوو V30 پرو تایید شد

زمان رونمایی از ویوو V30 پرو تایید شد

میان‌رده پرمیوم ویوو به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است و در تاریخ ۹ اسفند از راه می‌رسد.

 

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

اوایل ماه جاری میلادی، ویوو از یک میان‌رده به نام ویوو V30‌ رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد نوبت به نسخه پرو رسیده چرا که این برند چینی امروز تایید کرد ویوو V30‌ پرو در تاریخ ۲۸ فوریه مصادف با ۹ اسفند برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. 

Vivo V30 pro.jpg

صفحه رسمی ویوو V30 پرو حاوی تیزر زمان رونمایی و بخشی از مشخصات فنی آن است. به علاوه، چند نمونه تصویر ثبت‌شده توسط دوربین این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده است. 

طبق اطلاعات قرار گرفته در این صفحه، ویوو V30 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

Vivo V30 pro 2.jpg

نمونه تصویر ویوو V30 پرو

برای اولین در تاریخ سری V ویوو، میان‌رده پرمیوم این برند از لنزهای برند لایکا بهره خواهد برد. به علاوه، ویوو V30 پرو از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد. 

Vivo V30 pro 1.jpg

نمونه تصویر ویوو V30 پرو

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که ویوو V30 پرو با نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد که می‌تواند به نرخ روشنایی ۲۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های مشکی، سفید و سبز خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید