خانهاخبار
بروزرسانی بعدی سری گلکسی اس ۲۴ عملکرد دوربین و نمایشگر را بهبود می‌دهد

بروزرسانی بعدی سری گلکسی اس ۲۴ عملکرد دوربین و نمایشگر را بهبود می‌دهد

سامسونگ امروز به طور رسمی تایید کرد که در ماه فوریه یک بروزرسانی را برای سری گلکسی اس ۲۴ عرضه خواهد کرد که عملکرد دوربین و نمایشگر آن را بهبود می‌دهد.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

در حالی که هفته‌ها از عرضه سری گلکسی اس ۲۴ برای بازارهای جهانی می‌گذرد، سامسونگ هنوز هیچ بروزرسانی را در اختیار بهترین گوشی‌های خود قرار نداده است. به طور معمول، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در هفته‌های نخست عرضه گوشی‌های خود بروزرسانی‌هایی را عرضه می‌کنند تا مشکلات پیش‌آمده را برطرف کنند. 

در طی چند هفته گذشته، کاربران اعلام کرده‌اند که نمایشگر و دوربین سری گلکسی اس ۲۴ با مشکلاتی روبه‌روست که در تجربه کاربری گوشی‌ها اثر منفی می‌گذارد. حالا اما سامسونگ به طور رسمی تایید کرد که به زودی یک بروزرسانی برای حل این مشکلات عرضه خواهد شد.

سامسونگ معمولا هیچ بروزرسانی را خارج بروزرسانی‌های اصلی One UI معرفی نمی‌کند ولی حالا به نظر می‌رسد برند کره‌ای تغییر عقیده داده است. 

S24 update.jpg

طبق اعلام رسمی سامسونگ، بروزرسانی بعدی سری گلکسی اس ۲۴ یک نوار Vividness ( تعیین میزان شفافیت رنگ‌ها در نمایشگر)‌ را به بخش Settings > Display >Advanced settings (تنظیمات > نمایشگر > تنظیمان پیشرفته) اضافه خواهد کرد. 

سامسونگ اخیرا اعلام کرد که برای نمایش هرچه طبیعی‌تر رنگ‌ها در نمایشگر سری گلکسی اس ۲۴، از شفافیت آن‌ها کاسته است. این تصمیم اما مورد استقبال قرار نگرفت و کاربران ادعا کردند که رنگ‌های نمایشگر سری گلکسی اس ۲۴ بی‌روح و به نوعی مرده هستند. اضافه شدن نوار Vividness قطعا نقش مهمی در جلب نظر این دسته از کاربران خواهد داشت.

جدا از بهبود در بخش نمایشگر، بروزرسانی سری گلکسی اس ۲۴ بهینه‌سازی‌هایی را نیز برای قسمت دوربین گوشی‌های سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. در این رابطه، سامسونگ ادعا کرده که عملکرد بزرگنمایی، حالت پرتره، Nightography و قابلیت‌های فیلمبردای دوربین پشتی بهبود پیدا خواهد کرد. 

متاسفانه در اعلامیه سامسونگ اشاره‌ دقیق‌تری به تغییرات بخش دوربین سری گلکسی اس ۲۴ نشده ولی کاربران اذعان داشته‌اند که دوربین سری پرچمدار سامسونگ از مشکلاتی مانند شاتر لگ و تاری تصاویر رنج می‌برد.

بروزرسانی مهم سری گلکسی اس ۲۴ در ماه فوریه (ماه جاری میلادی) عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد این بروزرسانی به زودی برای سری گلکسی اس ۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید