خانهاخبار
اپل ویژن پرو حالا بیش از ۱٫۰۰۰ اپلیکیشن اختصاصی دارد!

اپل ویژن پرو حالا بیش از ۱٫۰۰۰ اپلیکیشن اختصاصی دارد!

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تعداد اپلیکیشن‌های اختصاصی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به بیش از ۱٫۰۰۰ اپلیکیشن رسیده است.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

آقای «گرگ جازویک»، مدیر بخش مارکتینگ شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تعداد اپلیکیشن‌های اختصاصی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو به بیش از ۱٫۰۰۰ اپلیکیشن رسیده است. در کنار اپلیکیشن‌های اختصاصی، ویژن پرو امکان اجرای بیش از ۱.۵ میلیون اپلیکیشن مخصوص آیفون و آیپد را نیز دارد.

vision 1.jpg

اپل ویژن پرو که نخستین محصول مبتنی بر سیستم عامل visionOS است؛ از اپ استوری اختصاصی استفاده می‌کند. این محصول در زمان عرضه دارای بیش از ۶۰۰ اپلیکیشن اختصاصی بود و این رشد حدودا ۴۰ درصدی، نشانگر استقبال توسعه دهندگان از هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل است.

برخی از پلتفرم‌های محبوب مانند نتفلیکس، یوتوب و اسپاتیفای، تا به حال اعلام کرده‌اند که برنامه خاصی برای عرضه اپلیکیشن‌ اختصاصی برای ویژن پرو ندارند و سرویس‌های خود را از طریق مرورگر سافاری در اختیار کاربران این هدست قرار می‌دهند. با این وجود، یوتوب چندی پیش سیاست خود را در این زمینه به طور کلی تغییر داد و اعلام کرد که در حال توسعه اپلیکیشنی برای ویژن پرو است!

vision 2.jpg

درباره انتشار بیش از ۱٫۰۰۰ اپلیکیشن اختصاصی در روز‌های آغازین عرضه نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل چه می‌اندیشید؟ آیا استقبال بیشتر توسعه دهندگان از این محصول، برگ برنده اصلی اپل ویژن پرو در بازار هدست‌های واقعیت ترکیبی خواهد بود؟



جدیدترین‌ اخبار

nothing-phone-gsm-ir
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

بیشتر بخوانید
Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید