خانهاخبار
واکنش وزیر نسبت به افزایش تعرفه اینترنت

واکنش وزیر نسبت به افزایش تعرفه اینترنت

افزایش قیمتی که برای اینترنت صورت گرفته ۳۴ درصد است که زیر نرخ تورم سال جاری و نه ۶ سال گذشته است آن هم فقط در ترافیک خارجی نه در ترافیک داخلی.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

چندی پیش افزایش تعرفه روی بسته‌های اینترنتی اعمال شد و این تغییرات گلایه برخی از مخاطبان را به دنبال داشت، چرا که این‌روزها اینترنت و فضای مجازی بخشی مهمی از زندگی و اشتغال کاربران را به خود اختصاص داده و هرگونه تغییر در وضعیت آن می‌تواند زندگی کاربران اینترنتی را تغییر دهد. به همین دلیل افزایش تعرفه اینترنت برای کاربران خیلی خوشایند نبود. البته این در حالی است که بسیاری از مسئولان در این حوزه معتقدند افزایش قیمت اینترنت به نسبت تورم منطقی است.

در این راستا عیسی زارع‌پور صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت تعرفه اینترنت گفته است: 

«مگر در کشور تورم صفر درصد است که قیمت افزایش پیدا نکند؟ مگر اپراتور نباید پول به کارمندش بدهد و تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده آقایان بیایند ورود پیدا کنند. الان کل افزایش قیمتی که صورت گرفته ۳۴ درصد است که زیر نرخ تورم سال جاری و نه ۶ سال گذشته است آن هم فقط در ترافیک خارجی نه در ترافیک داخلی.»

3.jpeg

وزیر در حالی از افزایش تعرفه‎ اینترنت دفاع می‎کند که در این سوی ماجرا کاربران افزایش قیمت را در حالی منطقی می‎بینند که افزایش کیفیت و سرعت را به دنبال داشته باشد. این در حالی است که ما هنوز شاهد افزایش سرعت و کیفیت اینترنت نیستیم و همان آش و همان کاسه است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید