خانهاخبار
سامسونگ به زودی یک میان‌رده ارزان را معرفی خواهد کرد

سامسونگ به زودی یک میان‌رده ارزان را معرفی خواهد کرد

صفحه پشتیبانی میان‌رده ارزان سامسونگ موسوم به گلکسی F15 در وبسایت شعبه هندی غول فناوری کره قرار گرفته که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

شایعات ادعا کرده بودند که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی اقتصادی جدید به نام گلکسی F15 است. حالا اما به نظر می‌رسد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد چرا که به تازگی صفحه پشتیبانی گوشی سامسونگ در وبسایت شعبه هندی این برند قرار گرفته است. 

طبق این گزارش، گلکسی F15 با شناسه مدل SM-E156B/DS در بخش هند و بنگلادش وبسایت سامسونگ ثبت شده که خبر از عرضه این گوشی برای این دو بازار می‌دهد.

F15.jpg

همانطور که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، گوشی با شناسه مدل اشاره‌شده همان گلکسی F15 است که میان‌رده‌ای ارزان قیمت به شمار می‌رود. قبلا نیز گلکسی F15 (با شناسه مدل SM-E156B/DS) موفق به ثبت گواهی BIS کشور هند شده بود.

در حال حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون گلکسی F15 فاش نشده ولی گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که این گوشی به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی A15 روانه بازار خواهد شد. برای یادآوری، گلکسی A15 در دسامبر سال گذشته میلادی و با قیمت ۱۹٬۴۹۹ روپیه (۲۴۳ دلار) برای بازار هند معرفی شد. 

در صورت آن که گلکسی F15 به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی A15 روانه بازار شود، انتظار داریم که گوشی جدید سامسونگ از مشخصات فنی گلکسی A15 برخوردار شود.

galaxy a15.jpg

مشخصات فنی گلکسی A15

گلکسی A15 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپو امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز است که از نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین ناچ قطره‌ای را در خود جای داده که شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود.

پنل پشتی گلکسی A15 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. گوشی سامسونگ از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس بهره می‌برد که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A15 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شده که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A15 می‌توان سنسور اثر انگشت کنار بدنه و اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 را نام برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید